četvrtak, 13. svibnja 2021.

Udovica, živim i radim u Njemačkoj, trebam normalnog, nježmog muškarca za zajednički život,

 


ŠIFRA: SAMA-TUŽNA199776345454

OTVOREN OGLAS: 


Udovica, živim i radim u Njemačkoj, trebam normalnog, nježmog muškarca za  zajednički život,

MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.

DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE


Broj komentara: 13:

  1. Ako mislis da si ona prava za mene.javi se.vajb.0612445086

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam njemački penzioner sa 58 godina slobodan, pa ako ti odgovara, probaj mo nećeš se prevariti

    OdgovoriIzbriši
  3. Sam sam udovac zivim u svom vlastitom stanu u centru prelijepog gradica u Sredisnjoj Bosni. Penzioner. Zelim da te upoznam. Iskren i otvoren, ne pijem, vitalan i zdrav. Svaki ugodan deijalog uz razumijevanje i medjusobno uvazavanje mi je dobro dosao. Intuicija mi govori da si ti ona prava. Javi mi se ako zelis na messenger. Moje postovanje.

    OdgovoriIzbriši
  4. Imam EU pasos mogu da dodjem tamo da se zaposlim pada probamo!

    OdgovoriIzbriši
  5. Cao ako zelis dase upoznamo javise +436506349399

    OdgovoriIzbriši
  6. Javi se i ja sam u njemackoj ako zi za migu ti dat svoj broj pa da me vidis

    OdgovoriIzbriši
  7. IZVOLI NENAD SIMONOVIC VRNJACKA BANJA MOB +381654022793

    OdgovoriIzbriši
  8. Možemo što želiš. ja sam sam i imam 71 godinu. +385912401003

    OdgovoriIzbriši
  9. SITUIRAN NE PUSIM NE PIJEM , AKO ZELIS DA ZIVIS U USA JAVI SE

    OdgovoriIzbriši
  10. Postovana, ako si zainteresovana za vezu javi se jednom gispodinu, koji zeli pored sebe jednu takvu damu.

    OdgovoriIzbriši
  11. Pozdrav iz Banja Luke sam ne pušač sam ne pijem nikako javi se na 065972080

    OdgovoriIzbriši