četvrtak, 13. svibnja 2021.

Tužna usamljena, zbog druge ostavljena, trebam ok muškarca za miran i stabilan brak.

 


Tužna usamljena, zbog druge ostavljena, trebam ok muškarca za miran i stabilan brak.

 ŠIFRA: SAMA-TUŽNA199776345454

OTVOREN OGLAS: 


Tužna usamljena, zbog druge ostavljena, trebam ok muškarca za miran i stabilan brak.

MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.

DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE



Broj komentara: 20:

  1. javi se pošalji zahtjev za prijateljstvo

    OdgovoriIzbriši
  2. slobodno pošalji zahtjev za prijateljstvo

    OdgovoriIzbriši
  3. ŠIFRA: SAMA-TUŽNA199776345454
    Zainteresiran ozbiljno javi se +4915122381737

    OdgovoriIzbriši
  4. Ako si zainteresovana za ozbiljno poznanstvo može viber +381601456061

    OdgovoriIzbriši
  5. Zdravo ja sam Bojan i živim u Beogradu .
    Pa ako ste zainteresovani da se upoznamo vi mi pišite na meil bojandzunic77@gmail.com
    Nadam se vašem odgovoru u nadi da razmenimo neko lepo pismo u vezi našeg poznanstva .veliki pozdra

    OdgovoriIzbriši
  6. Ćao,kako si,ako misliš da sam taj javi se

    OdgovoriIzbriši
  7. Javi se lepotice voleo bi da te upoznam 0642909585

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja sam ostavljen zbog drugog,tako da nam je izgleda sudbina slicna...

    OdgovoriIzbriši
  9. Možemo što želiš. ja sam sam i imam 71 godinu. +385912401003

    OdgovoriIzbriši
  10. I ja bi se htio upoznati sa tobom.Imam sve uslove za život tako, da možemo se dobro provediti. Živim u Sloveniji

    OdgovoriIzbriši
  11. Ljepotice javi se situiran i sam iz Zg

    OdgovoriIzbriši
  12. Zdravo, ja sam Dragan
    Nadam se da ćemo nastaviti sa pisanjem
    Moj broj Vocap i Viber
    +436677737529

    OdgovoriIzbriši