nedjelja, 28. srpnja 2024.

NEMAM RODITELJE, ŽIVIM SAMA AKO SI I TI SAM POTRAŽI ME, TREBAM ČEKAM I TRAŽIM TE.

 


ŠIFRA: SAMA-TUŽNA, usamljena179991K9334

OTVOREN OGLAs

Nemam roditelje,  živim sama ako si i ti sam potraži me, trebam čekam i tražim te.




MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.

DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE,

 NADAM SE PREPOZNAT ĆU, DA SI PRAVI ZA MENE!

Broj komentara: 19:

  1. Udovac sa odraslim kćerkama ako te zanima javi se

    OdgovoriIzbriši
  2. Ozbiljan i odgovoran,pa se javi!

    OdgovoriIzbriši
  3. Pozz moje ime je miroslav prezime mijin nadimak miki jako dugo sam sam verujem u srodnu dušu pravu ljubav nadam se jednog dana da ću je naći 32 godine imam plavu kosu places oči volim prirodu setnje lov i ribolov volim životinje i decu zeleo bih da se skrasim i ostvarim kao porodičan covek i kao otac moj profil na facebook je miki mijin imam i viber kontakt je 0612931876 odluči iz srca srce najbolje zna

    OdgovoriIzbriši
  4. Ok nemas roditelje hajde javi se

    OdgovoriIzbriši
  5. Cao ja Sam Pejo od Doboja Sam hajde javi se I.ja zivim sam

    OdgovoriIzbriši
  6. Evo ti.broj pa ako zelis javi se 061305955

    OdgovoriIzbriši
  7. Nemam ni ja duso roditelje i ja sam sam javi se 0621128263 moze i na viber ok caooo.

    OdgovoriIzbriši
  8. De javi se ako zelis Sam zivim

    OdgovoriIzbriši
  9. Zdravo lutko ako želiš živeti kao princeza javise

    OdgovoriIzbriši
  10. Hajde javi se odakle si Sam Sam I ja Evo ti br 0038763163224

    OdgovoriIzbriši
  11. Sto se objavljujes kad se neces da javis

    OdgovoriIzbriši