srijeda, 30. lipnja 2021.

Udovica, živim na selu, ako si sam i želiš da te neko voli kao i ja, potraži me, želim da smo sretni.



 ŠIFRA: SAMA-TUŽNA199776345454

OTVOREN OGLAS: 


Udovica, živim na selu, ako si sam i želiš da te neko voli kao i ja, potraži me, želim da smo sretni.

MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.


DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE

Broj komentara: 27:

  1. ŠIFRA: SAMA-TUŽNA199776345454
    cao srce ja zelim da me ti volis i ljubis ,kao i ja tebe evoti moja adresa pa mi pisi ,dragan pesa24@outlook.com zovem se dragan slobodan sam momak bez zene i djece javljam ti se iz austrije spremamn za vezu i brak sa tobom ,javi se neces pozaliti ,kada upoznas ovako dobro srce i momka pravog koji ce ti ljubav iz bajke pruziti i bit ces jako mnogo zadovoljna samnom kada me upoznas uzivo.Poljubac ti saljem i ocekujem tvoj poziv.....

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepotice nasao sam te tu si javi se da se upoznamo 0038166312103 poz.

    OdgovoriIzbriši
  3. Mislim da bi imali o cemu pricati
    +381642176102 javi se

    OdgovoriIzbriši
  4. Pozdrav od Dr.Branka iz Novog Sada,ja san razveden i bez dece,volim decu +381 064 9929018

    OdgovoriIzbriši
  5. Dođi ti tatici da te usreći nećeš više tražiti nikoga i maš moju pažnju potraži moje podatke

    OdgovoriIzbriši
  6. Reci mi molim te kakvog muškarca tražiš,ali molim te iskren odgovor.
    Naime živimo u svjetu punom prevara pa me razuvjeri da komuniciram sa tobom

    OdgovoriIzbriši
  7. Pozdrav mlada damo ako želiš nešto novo u godini novoj potraži me i krenimo u bolje sutra Josip 0638175634

    OdgovoriIzbriši
  8. Zdravo ja sam Milorad tvoj mi sr profil sviđa i želja mi je da se bolje upoznamo +46769331388 tel. I vajber

    OdgovoriIzbriši
  9. Zdravo. Zeleo bih da te upoznam. Ja živim na Malti. Moj viber broj je +35679092271. Ako zelis da se javis

    OdgovoriIzbriši
  10. 70 godina. Ako Želiš novi početak javi na Viber +385912401003

    OdgovoriIzbriši
  11. Moje ime je Marin. Imam 70 godina. Pred rastavom sam i već 6 mjeseci živm sam u kući u Malinskoj. Ostavio sam prošlost i odlučio sam da nađem partnericu koja želi nastaviti graditi sretan život u budućnosti. Želim da novi život bude ispunjen istinom, prijateljstvom, poštenjem i poštivanjem, sa puno nježnosti i poljubaca. Ako želiš sretniju budućnost i ako " kliknemo " mislim da možemo za nas stvoriti bajku od našeg zajedničkog života. Javi se ako razmišljaš kao ja. Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  12. I ja sam na selu, mislim da možemo skupa. 43 godine. Javi se.

    OdgovoriIzbriši
  13. Meni treba ko ce me voleti, ceniti i postovati meni ako das jedan prst ja ti dajem celu ruku, javi se.

    OdgovoriIzbriši
  14. Vladan tel:0693756269 email vdronja@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Dotična na photo.njje videla selo ni na letnjem raspustu..Ne palite i žarite sa lažnim porukama i tzv,udovicama.Prozirni ste!!!

    OdgovoriIzbriši
  16. Zdravo, ja sam Dragan
    Nadam se da ćemo nastaviti sa pisanjem
    Moj broj Vocap i Viber
    +436677737529

    OdgovoriIzbriši
  17. Zdravo,ja sam Dragan
    Nadam se da ćemo nastaviti sa pisanjem
    Ako si ozbiljna i želiš miran život...
    Moj broj Viber ili Vocap
    +436677737529
    😍

    OdgovoriIzbriši
  18. Nadam se tvome pozivu Moj Viber je 12187703108 cream sa ntrplenjem

    OdgovoriIzbriši
  19. Ja nisam strucnjak basta ali volim ziveti na selu. Ja danas zivim sam u Svedskoj i interesujem se za spiritualna i zemaljska pitanja obsirno. Draga mi bi bilo upoznati tebe. Javi se slobodno na moj Whatsap ili Viber +46736591564

    OdgovoriIzbriši