srijeda, 19. svibnja 2021.

Sama, trebam dečka za ozbiljnu vezu, koji bi živio sa mnom u Danskoj.

 



ŠIFRA: SAMA-TUŽNA199776338

OTVOREN OGLAS: 

SAMA AKO SI I TI SAM POTRAŽI ME


Sama, trebam dečka za ozbiljnu vezu, koji bi živio sa mnom u Danskoj.


MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.

DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE,




Broj komentara: 11:

  1. Javi se, prava si dama.Vidi se da zracis nekom pozitivnom harizmom.

    OdgovoriIzbriši

  2. ŠIFRA: SAMA-TUŽNA199776338
    cao srce ako zelis dobrog i zgodnog momka slobodnog da upoznas i da imas pored sebe a ti pisi mi i javise na ovu moju e-postu(dpesa24@outlook.com),poljubac ti salje DRAGAN iz Austrije,ocekujem tvoj poziv da bih mogli razmjenuti slike i vise pricati oko naseg sastanka uzivo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja sam te našo nađi ti mene sama može viber facebook

    OdgovoriIzbriši
  4. Sam za ozbiljnu vezu +381638752370

    OdgovoriIzbriši
  5. Sve bi dao za tvoje oči. Jsvi se

    OdgovoriIzbriši
  6. Zdravo lutko ja sam u Malme pozovi da se bolje upoznamo+47769331288,tel,viber,wapp

    OdgovoriIzbriši
  7. Pozdrav lepotice ja sam predugo sam zelim zenu pored sebe za brak i miran zivot. Ako si ozbiljna javi se cekam te. Moj br. 063 138 98 12 Zoran.

    OdgovoriIzbriši