subota, 29. svibnja 2021.

Sama, daljina učinila svoje, zbog druge ostavljena, trebam normalnog muškarca koji me može voleti i poštovati.

 



ŠIFRA: SAMA-TUŽNA199776345454

OTVOREN OGLAS: 


Sama, daljina učinila svoje, zbog druge ostavljena, trebam normalnog muškarca koji me može voleti i poštovati.


MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.


DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE

Broj komentara: 12:

  1. Lep pozdrav iz Sapca kraj Save,
    Bane, +381 71 71 24, viber

    OdgovoriIzbriši
  2. Zdravo sviđa mise tvoj profi želeobi da te bolje upoznam Tel i vajber +46769331288

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobro vece..ceni..javise ..0033758602708.....fesbuk...crnipariz....

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobro vecer Ljepotice.Javi se da se upoznamo.

    OdgovoriIzbriši
  5. imam 46.godine razveden deca su kod majke odras sin ozenjen cerka udata .sin 24.cerka22.cerka16. ja trazim iskrenost bez prevare ozbiljnu da ziviumo zajedno uvjek veseli radosni do kraja zivota ja sam iskren pozten bez prevare volim zenu koja moze da voli mene usvemu da smo ozbiljni do smrti moja adresa je kitmirselasi1306@gmail.com viber i wacap +38345320321 draga moja cekam vazi poziv zelimti sve najbplj u zivotu...

    OdgovoriIzbriši
  6. Moje ime je Marin. Imam 70 godina. Pred rastavom sam i već 6 mjeseci živm sam u kući u Malinskoj. Ostavio sam prošlost i odlučio sam da nađem partnericu koja želi nastaviti graditi sretan život u budućnosti. Želim da novi život bude ispunjen istinom, prijateljstvom, poštenjem i poštivanjem, sa puno nježnosti i poljubaca. Ako želiš sretniju budućnost i ako " kliknemo " mislim da možemo za nas stvoriti bajku od našeg zajedničkog života. Javi se ako razmišljaš kao ja. +385912401003 Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  7. Udovac sam,koje mogao ostaviti,tako slatku i lijepu osobu..
    Austia 00436645590808.Viber.Podrav

    OdgovoriIzbriši