subota, 20. veljače 2021.

Sama, trebam dečka za ozbiljnu vezu, koji bi živio sa mnom u Danskoj.

 


ŠIFRA: SAMA-TUŽNA199776338

OTVOREN OGLAS: 

SAMA AKO SI I TI SAM POTRAŽI ME


Sama, trebam dečka za ozbiljnu vezu, koji bi živio sa mnom u Danskoj.


MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.

DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE,

Broj komentara: 10:

  1. Prava si dama, ako zelis gos slicnog sebi onda se javi na mail protokoloffice@gmail.com, da skupa krenemo u zajednicku buducnost.

    OdgovoriIzbriši
  2. zdravo koliko ste ozbiljni u potraznji muskarca i kakav bi trebao da bude .

    OdgovoriIzbriši
  3. Zdravo, ja sam Dragan
    Nadam se da ćemo nastaviti sa pisanjem
    Moj broj Vocap i Viber
    +436677737529

    OdgovoriIzbriši
  4. Zdravo ja sam Srdjan.
    Kontakt telefon
    +381644789580

    OdgovoriIzbriši
  5. Pozdrav za prelijepu damu,imam 41 godinu i sam zubima,volio bi da razmijenimo misljenja,možemo razmjenut kontakt na meil,adoadic56@gmail.com ili mesinger,LP.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ma živio bih ja sa tobom i u jugoistočnom Zanzibaru...

    OdgovoriIzbriši
  7. Javi se na moj E-Mail, i ja trazim devojku za ozbinu vezu do sada nista sve neozbiljno. Sta reci. Papiri me ne zanimaju Dzoni. Pozdrav lutko.

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepotice javi se 0038166312103 poz.

    OdgovoriIzbriši
  9. Bilo kada imam evropske papire nije problem naučiću tamo posao javi se ako ti se svidja pa da pokusamo

    OdgovoriIzbriši
  10. lepa a sama ja cu sa tobom ako me prihvatis

    OdgovoriIzbriši