srijeda, 19. svibnja 2021.

Tužna, usamljena, ostavljena, trebam normalnog, poštenog bez poroka muškarca za ozbiljnu vezu.

 


ŠIFRA: SAMA-TUŽNA199776345454

OTVOREN OGLAS: 

SAMA AKO SI I TI SAM POTRAŽI ME

Tužna, usamljena, ostavljena, trebam normalnog, poštenog bez poroka muškarca za ozbiljnu vezu. Pročitaj više u oglasu


MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.

DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE,


Broj komentara: 16:

  1. ŠIFRA: SAMA-TUŽNA199776345454
    cao srce posto si mnogo lijepa jedan momak slobodni upucuje ti slatki i momacki poljubac iz Austrie ,zovem se Dragan ,evo ti moja adresa pa mi se odazovi da se bolje i vise upoznamo (dragan.pesa24@outlook.com)ocekujem tvoj poziv i tvoje slike da mi od tebe posaljes ,a ja cu ti rado se odazvati i moje slike ti poslati:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ako mislis da si ona prava za mene.javise.0612445086

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivno izgledate... Voleo bih da budem u kontaktu sa Vama... Da se bolje upoznamo. Srećni i veseli bili...

    OdgovoriIzbriši
  4. Ako nisi upoznala vec nekoga javi mi se na fb Srdjan Pajevic ili preko vibera kao i telefona na br 0645060440, zaista zelim da upoznam srodnu dusu

    OdgovoriIzbriši
  5. Prelepa si, ako si stvarno usamljena kao sto kazes ja bih te cuvao kao malo vode na dlanu! Zivim sam nisam bio ozenjen javi se ako hoces...Cekam

    OdgovoriIzbriši
  6. Pozdrav ako zelis javi se na br 061748209 pa da ne budemo sami

    OdgovoriIzbriši
  7. Možemo što želiš. ja sam sam i imam 71 godinu. +385912401003

    OdgovoriIzbriši
  8. Zdravo,ja sam Dragan
    Nadam se da ćemo nastaviti sa pisanjem
    Ako si ozbiljna i želiš miran život...
    Moj broj Viber ili Vocap
    +436677737529
    😍

    OdgovoriIzbriši
  9. Zdravo. Sviđas mi se. Zelio bih da se upoznamo. Ako pristajete na ozbiljnu vezu i brak, javite mi se na WhatsApp broj: 00387603417732. Dogovoriti cemo se detaljno o svenu

    OdgovoriIzbriši
  10. Cao javi se ako zelis +491793257662

    OdgovoriIzbriši
  11. U Bosni sam,pa ako ti se sviđa tu sam da porazgovaramo

    OdgovoriIzbriši
  12. Pozdrav ja sam Zoran video tvoj profil lepo izgledas.Ja sam sam isto kao i ti. Ako si ozbiljna javi se ko zna mozda nadjemo zajednici jezik. Moj br. 063 138 98 12.

    OdgovoriIzbriši