subota, 6. veljače 2021.

Želiš li me dođi i ja tebe trebam, daljina me smara a moj suđeni ne znam gdje me čeka.

 


ŠIFRA: SAMA-TUŽNA119955338

OTVOREN OGLAS: 

SAMA AKO SI I TI SAM POTRAŽI ME

Želiš li me dođi i ja tebe trebam, daljina me smara a moj suđeni ne znam gdje me čeka.

MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.

DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE,


Broj komentara: 19:

  1. evo ga javlja ti se iz austrie,pozovi me pa ces se uvjerit ko sam ,dragan.pesa24@outlook.com,saljet moj poljubac jer si lijepa dama

    OdgovoriIzbriši
  2. Jel mozemo da se upoznamo .moj fb Misel Mike Stojanvic.wiber br 0038765479949.

    OdgovoriIzbriši
  3. Mario cota 46 godina razveden imas me na faceboku gdje su bivsa supruga i sin zivot u dvoje je ljepsi 03857858285

    OdgovoriIzbriši
  4. Pred vojnom mirovinom sam nije mi tesko biti papucar tako lijepoj zeni

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja sam franjo iz Belišća imam 53 godine u mirovini sam udovac broj mobitela 0957326203 želim te usrećiti nazovi me hoću sa tobom provesti život najljepši cvjete moj

    OdgovoriIzbriši
  6. Dalibor 061 144 63 71 vacap pa javi se da pocaskamo makar bice mi drago pozdrav d

    OdgovoriIzbriši
  7. Javi se imam 39 godina ozbiljan situirana tražim srodnu dušu za vezu i brak broj tel. 061035456

    OdgovoriIzbriši
  8. Jav se neoženjenom mladoženji na viber-0638753016...Toni,55g, Beograd...pozz

    OdgovoriIzbriši
  9. Pozdrav za lepoticu,ako ste jos sama javite se na mail slavko.maloca@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Ciao come stai piccola chiama mi..tantti baci

    OdgovoriIzbriši
  11. Zdravo želja mi je da se bolje upoznamo tel i viber +46769331288

    OdgovoriIzbriši
  12. Zdravo ja bi da se bolje upoznamo tel i viber+46769341288

    OdgovoriIzbriši
  13. Cao ljepotice ako si za dopisivanje javi se iskren sam decko cekam odg vtutek@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Zdravo. Ja se zovem Muamer. Imam 45 godina. Po zanimanju sam profesor geografije. Razveden sam. Zivim u Bosni i Hercegovini. Mnogo mi se sviđas. Zelio bih da te pitam da li pristajes da se upoznamo i da budemo u ozbiljnoj vezi. Zelio bih s tobom da ostvarimo ozbiljnu vezu i ubrzo i brak ako pristajes na to. Mozes mi svoj odgovor dati ovdje u mesenđer. Saljem ti sada moje slike da znas kako izgledam. Ako ti se svidim inda mi se javi da se detaljno dogovorimo o svemu. Lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  15. +491632261926 Whatsapp i VIBER

    OdgovoriIzbriši