subota, 6. veljače 2021.

Sama, razvedena, usamljena, samoća me smara, ako se isto osjećaš javi se da pokušamo skupa.

 


ŠIFRA: SAMA-TUŽNA119955338

OTVOREN OGLAS: 

SAMA AKO SI I TI SAM POTRAŽI ME

Sama, razvedena, usamljena, samoća me smara, ako se isto osjećaš javi se da pokušamo skupa. Ponekad se pitam postojiš li negdje za mene da me učiniš sretnom. Požuri fališ mi.

MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.

DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE,


Broj komentara: 17:

  1. Ja sam isto razveden i trazim srodnu dušu imam 32 godine pa ako si za ozbiljan život javi se na broj mobitela+385996597089

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam franjo iz Belišća imam 53 godine u mirovini sam udovac broj mobitela 0957326203 želim te usrećiti nazovi me hoću sa tobom provesti život

    OdgovoriIzbriši
  3. mod franjo tek si poceo
    neces ti nací zenu ovdje

    OdgovoriIzbriši
  4. Pozz..od nekog Vlade..moze viber...+38164 136 92 36

    OdgovoriIzbriši
  5. Koliko vidim ili je ovo lažnjak stranica

    OdgovoriIzbriši
  6. Koliko vidim svi smo i dalje sami, a godine orolaze. Pozdrav, ne biraj puno prestaričeš. mzukancic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Zdravo,ja sam Dragan
    Nadam se da ćemo nastaviti sa pisanjem
    Ako si ozbiljna i želiš miran život...
    Moj broj Viber ili Vocap
    +436677737529

    OdgovoriIzbriši
  8. Zdravo, ja sam Dragan
    Nadam se da ćemo nastaviti sa pisanjem
    Moj broj Vocap i Viber
    +436677737529

    OdgovoriIzbriši
  9. Pročitao sam vas oglas koji me jako raduje da bi vas upoznao a i moguće brak sa vama ili nešto vise! Zovem se Anto imam 52 godine posto se dobro drzim i izgledam tako da mi svi procijene da imam 40 godina kao i sto izgledam. Razveden sam nemam djece i samostalan sam. Jako sam romantičan i nježan kao sto i očekujem živim momentalno u svicarskoj to sto puno ne znaci možem živjeti gdje god želim imam mogućnosti! Radi bržeg stupanja u kontakt sa vama bilo bi mi drago da mi se javite u sto bržem periodu putem Wasap ili Viber moj broj telefona je 0041763044007

    OdgovoriIzbriši
  10. Procitao Sam vas oglas I vrlonmi se je svidjelo sta pisete moj broj Viber a je 12189550989

    OdgovoriIzbriši
  11. Pozdrav.
    Ako želiš možeš mi se javit pa da pokušamo jesmo li srodne duše. Ja sam momak bez ikakve obaveze. Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  12. Ljepi ste veoma ja sam rastavljen i tužan i sam ako želiš javi se +385976269706

    OdgovoriIzbriši