nedjelja, 11. rujna 2016.

Duraković o odlasku u Ameriku: Clintonu ću jasno reći šta se dešava u BiH



Možda mi koji živimo u RS-u možemo i bolje oslikati stanje, šta se dešava u smislu narušavanja BiH, njenog integriteta i suvereniteta
Ćamil Duraković, načelnik općine Srebrenica, uveliko se sa svojim timom saradnika priprema za učešće na specijalnoj plenarnoj diskusiji na godišnjem sastanku Clinton Global u Sjedinjenim Američkim Državama, na koji ga je lično pozvao Bill Clinton, bivši američki predsjednik.
Sastanak će se održati od 19. do 21. septembra u New Yorku. Duraković nam je kazao, da će lično upoznati Clintona o trenutnoj situaciji u našoj zemlji.
Najutjecajnije ličnosti
- Iskoristit ću priliku da kažem šta je naša pozicija kada je u pitanju država Bosna i Hercegovina. Svi dobro znamo s čim se mi susrećemo. Možda mi koji živimo u RS-u možemo i bolje oslikati stanje, šta se dešava u smislu narušavanja Bosne i Hercegovine, njenog integriteta i suvereniteta. Naravno da ću o svemu govoriti. Pozvat ću ga da ponovo posjeti našu zemlju - govori nam Duraković.
Dodaje kako će ovom, jednom od najvažnijih događaja u nevladinom sektoru u svijetu, pod sloganom „Pomirenje i zajedničko društvo“ prisustvovati veliki broj utjecajnih ljudi iz svijeta biznisa, politike, vjerskog života....
- Također bih naglasio da će 19. septembra u New Yorku biti još jedan važan događaj. To je večera koju organizira Artur Šnajer, vrhovni rabin američke jevrejske zajednice, koji je svojevremeno dolazio u Srebrenicu i posjetio Memorijalni centar Potočari. U Ameriku sam pozvan kao osoba Ćamil Duraković, ali i kao načelnik općine Srebrenica, koja simbolizira našu tešku prošlost koju mi Bošnjaci ove zemlje živimo. Čast mi je što me je na Clinton Global pozvao jedan od najutjecajnijih ličnosti svijeta i po mojoj procjeni suprug buduće predsjednice SAD-a - rekao nam je Duraković.
Tokom našeg razgovora nezaobilazan je bio osvrt na trenutnu situaciju u RS-u usvjetlu najavljenog referenduma.
Napeta atmosfera
- Atmosfera u RS-u je napeta. Milorad Dodik i SNSD su sa referendumom proizveli krizu u Bosni i Hercegovini i sada svi mi na jedan način reagiramo. Građani jesu napeti, iščekuje šta će biti u konačnici sa referendumom. Vi znate da sam ja odbio da formiram komisiju za provođenje referenduma, nakon čega sam osuđivan. Ponovo su iz Vlade RS-a poslali neki zaključak kojim eksplicitno navode da se mora poštovati komisija za sprovođenje referenduma i ja sam se ponovo oglušio i na taj zaključak. Ostaje da vidimo šta će se sve iz toga na neki način izroditi - rekao nam je Duraković. 

Nema komentara:

Objavi komentar