subota, 29. svibnja 2021.

Razvedena, zaposlena, vredna, borac jaka i živim sama trebam ok muškarca za ozbiljnu vezu mogu brak.

 


ŠIFRA: SAMA-TUŽNA199776345454

OTVOREN OGLAS: 


MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.

Razvedena, zaposlena, vredna, borac jaka i živim sama trebam ok muškarca za ozbiljnu vezu mogu brak. Ne želim pijanicu, antialkoholičar ako si pojavi se.  Vredna, borac jaka i usamljena ako me želiš takvu pojavi se.


DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE


Broj komentara: 12:

  1. Mnogi kazu da nije vazan izgled nego dusa, kako cete videti DUSU?

    OdgovoriIzbriši
  2. Ako si zainteresovana za ozbiljnu vezu javi se na broj

    OdgovoriIzbriši
  3. Po izgledu si taman ostalo bi voleo saznati(ja sam udovac i živi u schwarzwald-u trenutno) voleo bi da se javiš

    OdgovoriIzbriši
  4. Može na E mail polakzk@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Cao ako zelis dase upoznamo javise +436506349399

    OdgovoriIzbriši
  6. Tusam da se bolje upznsmo pozovi tel i vajber +467693312788⁸⁸

    OdgovoriIzbriši
  7. Ej cao jako mi se svicas ajde ako zelis iskrenog i dobrog covjeka javi mi se treba mi osoba ko ti nasmijana i pozitivna .A ja ti obecajem svu moju ljubav i razumevanje u svakom smislu da cu ti pruziti.

    OdgovoriIzbriši