subota, 29. svibnja 2021.

Usamljena, davno razvedena, trebam ok, mirnog i karakternog muškarca za ozbiljnu vezu.

 


ŠIFRA: SAMA-TUŽNA199776345454

OTVOREN OGLAS: 


Usamljena, davno razvedena, trebam ok, mirnog i karakternog muškarca za ozbiljnu vezu.

MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.


DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE



Broj komentara: 19:

  1. Zdravo ja sam bojan .
    Naišao sam na tvoj oglas i evo mene.Ijasam sam i nemam dece i živim u Beogradu pa ako si zainteresovana možeš mi pisati na moj mejl bojandzunic77@gmail.com.
    Nadam se tvom odgovoru da razmenimo neko lepo pismo o nama i našem novom poznanstvu i imaš pohvalu od mene za tvoju lepotu, svaka čast.veliki pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  2. Caoooo. Javi se. Razveden i zivim na sel ako si za ozbiljno i miran zivot u dvoje. Cekam te

    OdgovoriIzbriši
  3. Caoo ako za miran zivot javi se 88godiste sam

    OdgovoriIzbriši
  4. Ako si za ozbiljnu vezu javi mi se ovdi

    OdgovoriIzbriši
  5. Radujem se komunikaciji sa Vama... Delujete mi karakterno i otmeno... Svako dobro Vam želim...

    OdgovoriIzbriši
  6. Ne pijem ne pusim zelim ti srecu alibegovicemir77@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Javi se i ja isto trazim postenu i iskrenu curu za ozbiljnu vezu ❤️

    OdgovoriIzbriši
  8. Cao ako imas volje javise 0628348974

    OdgovoriIzbriši
  9. Cao ako oces dase upoznamo jase +436506349399

    OdgovoriIzbriši
  10. Cao ja sam nebojsa 84 godiste iz mladenovca slobodan sam nisam se zenio nemam decu zelim ozbiljnu vezu stvaranje porodice kao I Brak Ako si zainteresovana mozemo se bolje upoznati 0641391445 moj broj za iskreno upoznavanje

    OdgovoriIzbriši
  11. zovem se velimir.javise ako si zainteresorana.

    OdgovoriIzbriši
  12. Zainteresovan sam za trajnu vezu,zivim u Boru,a nemoram ziveti u Boru

    OdgovoriIzbriši
  13. Cao slatkisu,Javi se Viber +381601318779 Boban.

    OdgovoriIzbriši
  14. Ozbiljan sam i karakteran.
    A sad miran, uglavnom, zainteresovan sam. Prelepo izgledaš. Ja sam takođe razveden. Dejan

    OdgovoriIzbriši
  15. Moje ime je Marin. Imam 70 godina. Pred rastavom sam i već 6 mjeseci živm sam u kući u Malinskoj. Ostavio sam prošlost i odlučio sam da nađem partnericu koja želi nastaviti graditi sretan život u budućnosti. Želim da novi život bude ispunjen istinom, prijateljstvom, poštenjem i poštivanjem, sa puno nježnosti i poljubaca. Ako želiš sretniju budućnost i ako " kliknemo " mislim da možemo za nas stvoriti bajku od našeg zajedničkog života. Javi se ako razmišljaš kao ja. +385912401003 Pusa.

    OdgovoriIzbriši