utorak, 10. svibnja 2016.

JASMIN IMAMOVIĆ ZA „SB“: „Bešlagić mi se sveti jer sam spriječio kriminalnu privatizaciju u njegovoj režiji“

Aktuelni gradonačelnik Tuzle Jasmin Imamović ponovo je kandidat SDP-a za tu funkciju a njegova kandidatura izazvala je neviđenu provalu bijesa njegovog partijskog kolege i bivšeg gradonačelnika Tuzle Selima Bešlagića.

    U ekskluzivnom razgovoru za Slobodnu Bosnu, Imamović je pojasnio genezu svog sukoba sa Bešlagićem koji traje već nekoliko godina.

    -Po mom mišljenju radi se o slijedećem: Bešlagić je, dok je bio predsjednik Tuzlanskog kantona, putem Vlade i Kantonalne agencije za privatizaciju, privatizirao Vodovod, Grijanje i druga javna preduzeća i javnu imovinu. Moj tim i ja smo podigli tužbu i putem suda poništili privatizaciju i imovinu vrijednu više stotina miliona maraka vratili građanima Tuzle, podigli ta preduzeća i obezbijedili daleko kvalitetnije komunalne usluge nego prije.

    U javnosti se spominjao i projekat izgradnje podzemnog skadišta plina koji je zagovarao Bešlagić.

    -Da, već godinama Selim Bešlagić lično zahtijeva i pokušava prisiliti i mene i SDP Tuzle, i građane Tuzle, na skladište plina ispod Tuzle, u napuštenim rudnicima soli. Građani, SDP i ja, to energično odbijamo. Sad se ljuti na mene i mene smatra najvećom smetnjom u realizaciji svojih ličnih planova.

    Uz sve to, građani i ja znamo kakva je Tuzla bila u vrijeme Bešlagića, a kakva je sad. Tuzla je preporođen grad i to je očigledno i mom prethodniku nije lako.

    Ima li Bešlagić podršku u GO SDP Tuzla?

    Gradski odbor SDP-a Tuzle, dao je otvorenu i ubjedljivu podršku meni, kao kandidatu za gradonačelnika i Aleksandru Vujadinoviću kao nosiocu liste. SDP se odlučio za moje ime na osnovu čak četiri ankete građana Tuzle, koje su vršile različite nezavisne agencije. Dakle, SDP BiH i SDP Tuzle pitali su građane, tj. birače, za koga bi glasali da su sutra izbori, a ne pojedince koji sebi daju epitet „istaknutih“. Na listi nikada nije bilo toliko novih lica i ona nikada nije bila mlađa. Svih 57 kandidata od kojih će biti izglasano 36, respektabilne su osobe.

    Hoće li vašu kandidaturu podržati sestrinska stranka DF?

    -Nadam se da hoće.

    Hoće li sukob s frakcijom Selima Bešlagića umanjiti vaše šanse za ponovni izbor?

    -Neće! Selim Bešlagić me pokušao smijeniti 2004. godine, nisam imao njegovu podršku ni 2008., niti 2012. godine, pa smo i SDP i ja na svakim lokalnim izborima imali dobre rezultate. Njegov politički rejting je marginalan

Nema komentara:

Objavi komentar