utorak, 12. siječnja 2016.

Za tri sedmice apliciralo više stotina ljudi na oglas za dobivanje useljeničke vize u Kanadu

SARAJEVO - Nekoliko stotina građana BiH prijavilo se na oglas za dobivanje useljeničke vize u Kanadu za samo tri sedmice rada advokata koji pomaže pri dobijanju ove vrste viza.


Informaciju je potvrdila Mariam Manteghi, kanadski advokat, koja u Sarajevu živi već pet godina. Kaže da već tri godine pomaže građanima BiH koji žele postati Kanađani. 
"Kanada je zemlja imigranata. I moja porodica potiče iz Irana. U Bosni sam već dugo i pomagala sam ljudima da dobiju vizu. Od prije nekoliko sedmica ovo mi je jedini posao", govori Manteghijeva na tečnom bosanskom jeziku.

Na njenom sajtu: choose-canada.com svako ko želi ići u Kanadu može se prijaviti. Međutim, Mariam Manteghi ne zastupa ljude koji nemaju šanse da budu primljeni.

"Ja sam tu samo posrednik. Moram reći da sam otkako je sajt počeo raditi odbila više stotina aplikanata. Imigraciona politika Kanade je takva da primaju samo mlađe ljude koji imaju završen fakultet i dobro govore engleski ili fracuski jezik", ističe ona, dodavši da je njen rad posve legalan. Nakon što procijeni da kandidat ispunjava uslove za dobijanje imigracione vize, Manteghijeva, koja je član Advokatske komore Ontarija, savjetuje koje formulare i na koji način treba ispuniti. 

"Primam samo kandidate koji će sigurno biti primljeni. Osim ovih znanja, potrebno je da imaju na računu 10.000 KM, koje su kanadskim vlastima garancija i koje ostaju u vlasništvu kandidata. Ostale dažbine iznose oko 2.000 KM. Taj novac potreban je za razne takse koje uzima Kanada", kaže Manteghijeva, istakavši da cijeli projekat odlaska u Kanadu traje 18 mjeseci, nakon čega državljenin BiH dobija trajnu vizu i ima mogućnost da u naredne tri godine rada u Kanadi aplicira i za državljanstvo ove zemlje.

Jedan od kandidata koji se prijavio na konkurs i bio na razgovoru ističe primamljivost ponude.

"Znam francuski i engleski i željela sam vidjeti imam li šanse otići. Sve je to super i djeluje mi ozbiljno. Još mozgam da li da uđem u ovaj proces", kazala je Sarajka koja je željela da ostane anonimna. Dodaje da je za razgovor s Manteghijevom platila 30 KM, ali da ne žali za novcem jer je dobila korisne informacije.

"Od ovoga ja živim. Cijeli proces, koji traje 18 mjeseci u kojem ja pomažem ljudima da lakše prođu ponekad teško shvatljivu birokratiju, ja naplaćujem 600 KM. Mislim da to nije puno", zaključila je Manteghijeva.
Preuzeto


 Evo cist dokaz kako se i u BiH moze zaradjivati ! Usput receno , lijep primjer kako razvijena zemlja za svoje potrebe obezbjedjuje skolovane, mlade, sposobne ljude ne ulazuci u njihovo obrazovanje ni centa.
E a sada sasvim je drugo pitanje koliko i kako bi napredovala BiH kao zemlja kada bi mladi, obrazovani i oni iskusni mogli raditi u BiH na adekvatnim mjestima. Svakako to ne ide u prilog onima koji vec drze dizgine u rukama.
Dragi, pametni , vidoviti Chomski !

PS
Ovdje gdje zivim poznajem nekolicinu ljudi iz BiH iz Jajca vec afirmisanih umjetnika, novinara, reportera... da, svi oni na odredjeni nacin vole podneblje iz kog su dosli , ali tek i samo ovdje mogu pokazati svoje mogucnosti,a i kao pisci da ne zaboravim reci ! 
Nije lako, ali ovdje bar ide. Tamo nije lako i ne ide nikako.
Ne ide bar za meni poznate ljude.
Svakako, svakako, ma naravno ide ponekim i tamo u ekonomskom smislu. Kako ne ?! Od tamo postoji sijaset ljudi koji svojim mrvicama bogatstva mogu "kupiti" ove ovdasnje uspjesne, al' nemere! I nece moci. Nikada to nece moci. Na svu srecu!!!

Nema komentara:

Objavi komentar