ponedjeljak, 22. veljače 2021.

Treba mi slobodan, iskren, karakteran i normalan muškarac za miran i stabilan brak...

 


ŠIFRA: SAMA-TUŽNA199776338

OTVOREN OGLAS: 

SAMA AKO SI I TI SAM POTRAŽI ME


Treba mi slobodan, iskren, karakteran i normalan muškarac za miran i stabilan brak...

MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.

DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE,

Broj komentara: 13:

  1. Sajt za upoznavanje za muskarce i zene preko 18 godina. Sajt za kontakt i dopisivanje. UPOZNAVANJE BALKAN

    OdgovoriIzbriši
  2. ŠIFRA: SAMA-TUŽNA199776338
    cao srce kazes trebati slobodan muskarac za zivot, evo ti se javlja jedan slobodan momak koji zivi u austri,bez zene i djece sam,zivim potpuno sam bez ikakvih sam obaveza, a sve bih to zeleo imati sa takvom zgodnom i sarmantnom damom ,rado bih se upoznao sa tobom ljepotice , Ja se zovem Dragan javljam se iz Austrije jako sam iskren posten vjeran obrazovan ,dobrog srca i duse, ako zelis da se usrecis i ljubav iskrenu i vjecnu da imas kod ovakvog zgodnog i dobrog momka, a ti javi se na ovu adresu ,dpesa@gmx.at uvjerit ces se sama kakav momak dobar te zelite upoznati za vezu i brak,pljubac ti saljem za nas buduci kontakt,i posalj mi od tebe nekoliko tvojih slika ,ja cu ti rado uzvratit na tvoj poziv sa mojim slikama orginalnim.

    OdgovoriIzbriši
  3. Slobodan iskren 51 g za ozbiljnu vezu brak odgovori moze imejl a posie i viber

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja se javljam jer ispunjava sve tvoje navedene uslove,ali znam da se neces javiti.Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  5. Viber 0642776733....prelepa mlada damo...ozbiljan sam..i znam da volim

    OdgovoriIzbriši
  6. Bilo bi mi drago da mi se javite,upravo ovo što vi tražite želim i ja.Lijep pozdrav Tomislav iz Varaždina.091 1850416

    OdgovoriIzbriši
  7. ĆAO LUTKO POZOVIME AKO HOĆEŠ DASE ZBLIŽIMO +381621801118 MIODRAG

    OdgovoriIzbriši
  8. Zdravo nadam se da cemo se dopisivati moj br.+385958445446

    OdgovoriIzbriši
  9. Kontaktiraj me na viber br.069660619

    OdgovoriIzbriši