utorak, 12. siječnja 2016.

Istina pametniji smo ,ali sva ova glupost na ovom svijetu pobija tu pamet

Postoji u zivotu uvijekneko  ili nesto sto volis ili obozavas  i to je  nesto za sta bi sve   ucinio , ili   neko   za  koga bi   ruku stavio u  vatru  (sto kaze  poslavica  )..


Bilo   je takvih i  ima takvih   ljudi u mome life-u , i bas mi  je drago sto  ih ima..
Ne...  nisu oni savrseni  , i zato ih bas toliko volim .. pogotovu one  koji imaju mane, i znaju koje su i trude se   promjeniti  ih.  
Svi  se razlikujemo, ali i svi smo slicni .. i ne radjamo se gotovi i dovrseni ,vec  trudom i moralnim   usavrsavanjem   postepeno  rastemo...
Najjace  mi  je kadse  usporedjujemo sa  zivotinjama:  
.....one  zive   po instiktu , a mi  se razlikujemo MI smo   "bolji"...  jer imamo  RAZUM   I  SLOBODNU volju ....
Mozda bas   nismo...
One   se  drze uvijek u  coporu ,medjusobno  ubijaju  i  jedu....  da bi  prezivjele, a mi to radimo jos vise... iz drugih   razloga..... i  eto uzdizemo se  iznad drugih bica....

Istina    pametniji   smo  ,ali   sva   ova   glupost  na   ovom   svijetu   pobija    tu  pamet. 
Divim   se  STVARNO  covjekovoj   pameti... sta    smo   sve     sposobni   uciniti   ,izraditi   izmisliti.... a   jos  vise    se    divim   covjekovoj gluposti... Šta   smo    sve   u   stanju    uciniti   za    novac... za   komadic   zemlje, srusiti, unistiti ...i   tolike    nevine   zrtve..  da   ne  znam  da li  da  placem zbog  njih .. ili   zbog   cinjenice   da  cinimo   i  dalje   sve  da vidimo , istu stvar i dozivim  ponovo....
Vrlo  lako  nas  neka treca vrsta  moze  zamjeniti sa zivotinjama(izvinjavam  se  tim  divnim  bicima) .
  
Vidjela   sam  negdje  jednom,   jednu   dobru   reklamu   u   kojoj   su   u   parlamentu   umjesto   ljudi  bili  zivotinje   i   zasjedale   o   necemu  i   na    kraju poruka :SAVE    THE   HUMANS........mozda ako to uspiju,bice nesto od ovog   svijeta   ......

Odoh ja opet od teme   ....malo se  izgubih u razmisljanju......

E ...........  izgleda ne  mogu promjeniti  svijet ,ali  mogu nestati  i  vise  vas ne daviti i tupiti uvijek o necemu sto   ovdje     sve vise ne  pije  VODE   .

Svim   LJudima ,malim  i obicnim koji vjeruju jos u dobro i  Ljubav na  ovom svijetu zelim  osmjeh na  licu i lijep život. 

Nema komentara:

Objavi komentar