utorak, 19. svibnja 2015.

Od 1995. god. do danas ubilo se više od 5000 boraca.



Bivši borci svih strana ,, dokle čemo se ubijati ,,, oni to i hoče,,, zamslite samo a jedne strane 5000 boraca sa tri strane to je 15 000 ,, šta možemo uraditi za sve one koji su oduzeli sebi život , smijeniti sve u čitavoj BiH, ja sam možda sledeči.. jer me boli šta rade od boraca nebitna strana,, BIVŠI BORCI UJEDINIMO SE JER SMO MI DALI SVE OD SEBE DA BIH ONI UŽIVALI I PONIŽAVALI NAS, NEKI DAN SE JOŠ JEDAN BIVŠI BORAC OBJESIO A ONI SU JEDVA ČEKALI DA MU PORODICU SKINU SA ZDRAVSTVA,, I VJERUJEM DA JE NA SVAKOJ STRANI TAKO, MI SMO PREVARENI A NJIMA DRAGO KAD KO SE UBIJE OD NAS, MANJE JEDNA BRIGA,,, NEDAJMO IM ONO ZAŠTO SMO SE BORILI I UJEDINIMO SE 

Ja ponekad stičem dojam da je ovaj naš narod zapao u duboku apatiju,letargiju i katatoniju tj duboki san nikako da se aviza probudi šta još treba da se desi pa da vrisnee .

Kemal Duraković
Borci su punili mezarja-groblja izmedju 1992-95 i broj humki je bilo nemoguce brojati.Dakle,u odbrani BiH topovsko meso u miru glasacka masina.Bilo bi posve nekorektno optuziti samo politiku - mislim da smo svi mi aktivni sudionici krivi za stanje u kojem se nalazi boracka populacija.Ja jos uvijek nigdje nisam procitao da su borci podrzavali jedni druge.zar nismo svjedoci od prije nekoliko sedmica dvojice boraca koji su zaprijetili samospaljivanjem i posli su na put prema Sarajevu.Za vecinu su oni "budale"ali nismo mi u istoj situaciji ima onih 20% bivsih boraca koji je na ivici exzistencije i oni nemaju izbora osim da podignu ruku na sebe.Mi necemo sebi priznati da smo mi bolesni i da svako od nas moze se naci u situaciji da podigne ruku na sebe.Po ovom pitanju nigdje se nije rijec progovorila.Da ne pominjem oboljele od PTSP-a.Kod nas u Bsni i hercegovini jos uvijek je imati psihologa tabu tema.Drustvo u cijelini bi moralo odmah pristupiti pomoci oboljelim od PTSP-a i naravno pomoci onim najugrozenijim borcima.Ako ne ucinimo mi po tom pitanju nista mi cemo i dalje puniti mezarja-groblja i odlaziti sa ovog svijeta u tisini.
Sabiha KroloEto Kemale sve si rekao..i ko je kriv..tacno , narod je kriv i njihov vodza..vodze vise nema..ali ima njegova zamjena koju je on isti ostavijo..a nista nam nije pomogao , samo ostavio , mrznju...izmedzu muslimana , i bosnjaka podjelijo je sve sto je mogao podjeliti.. ostavio je nas u govnima do vrata...i stvorio mrznju..medzu nacionalnu...zamisljao kozna , i bog zna ..koje fantazije , je tajne imao , a nastetu muslimana , koji smo vjekovima zivjeli zajedno...a mi kao muslimani...obicni nismo znali cak ni po i menu koji su pravoslavci , a koji su katolici...za nas su bili svi isti...znaci uzivali smo prije rata.. bez nacionaliste...kako nam dodzose , zagorcase , nam svima zivot...i kakvu oni vjeru imaju ? u kakvog se oni boga molili .? Ali mi kao narod svih konvesija smo krivi za ovako stanje...jer smo im mi dali glas , da mogu robijasi kriminalci..lopovi..sanama ovako i vladati... u ovome ni jedan nemoze biti postedzen , svaki je i odgovoran za svoj vlastiti narod...ali suprotno...oni su mislili samo na svoju porodicu..- fameliju..a bogu fala ima ih puno..mi smo svi ucjelini prevareni...od svihu...jedva su cekali da nam umre covjek..koju je imao ogromnu moc..., svjetski respekt..svjetska Legenda pokoj mu vjecni..Marsalu !! Josipu!! Brozu !!Titu..!!!!! A ovim danasnjim dabogda im bog dosudio....strogu kaznu..i njihovoj porodici , da i oni osjete muku..kao i mi sto smo...


Bivši borci svih strana ,, dokle čemo se ubijati ,,, oni to i hoče,,, zamslite samo a jedne strane 5000 boraca sa tri strane to je 15 000 ,, šta možemo uraditi za sve one koji su oduzeli sebi život , smijeniti sve u čitavoj BiH, ja sam možda sledeči.. jer me boli šta rade od boraca nebitna strana,, BIVŠI BORCI UJEDINIMO SE JER SMO MI DALI SVE OD SEBE DA BIH ONI UŽIVALI I PONIŽAVALI NAS, NEKI DAN SE JOŠ JEDAN BIVŠI BORAC OBJESIO A ONI SU JEDVA ČEKALI DA MU PORODICU SKINU SA ZDRAVSTVA,, I VJERUJEM DA JE NA SVAKOJ STRANI TAKO, MI SMO PREVARENI A NJIMA DRAGO KAD KO SE UBIJE OD NAS, MANJE JEDNA BRIGA,,, NEDAJMO IM ONO ZAŠTO SMO SE BORILI I UJEDINIMO SE 


Nema komentara:

Objavi komentar