četvrtak, 1. srpnja 2021.

Sama, imam sina od pet godina, živim i radim u Danskoj, ako me možeš prihvatiti sa sinom pojavi se.

 


ŠIFRA: SAMA-TUŽNA199776345454

OTVOREN OGLAS: 


Sama, imam sina od pet godina, živim i radim u Danskoj, ako me možeš prihvatiti sa sinom pojavi se. Spremna za miran i ok brak.

MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.


DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE

Broj komentara: 45:

  1. Viber 00387 62 067 424.javi se odma nemoj da te cekam

    OdgovoriIzbriši
  2. Javi mi se slobodno, veliki pozdrav 0652573339

    OdgovoriIzbriši
  3. Može lutko samo se javi❤️

    OdgovoriIzbriši
  4. Javi se evo broj 0603456 144.javi se da se dovovorimo ako zelis.

    OdgovoriIzbriši
  5. Mogu samo da kazem zainteresovan 0631776956

    OdgovoriIzbriši
  6. Pratio bi te na kraj sveta opasno si lepa

    OdgovoriIzbriši
  7. Ako si za ozbilne vezu mirsn zivot dolazi kot mene jacu to prifatiti so tvoim Sina positive na fb najdov vanvo pozovime +389073333736

    OdgovoriIzbriši
  8. Cao ako zelis dase upoznamo javise +436506349399

    OdgovoriIzbriši
  9. Zdravo. Takodje trazim pozitivnu, komunikativnu i cestitu devojku/zenu, prijatne spoljasnosti, 32-40god, za ozbiljnu vezu, moguc brak. Bez poroka.
    Nebojsa +381(0)63 243882 viber/whatsapp (Bgd)

    OdgovoriIzbriši
  10. Javi Dekiju ako zelis da upoznas iskrenog dobrog i uvek nasmejanog muskarca pored koga nikad nije dosadno.

    OdgovoriIzbriši
  11. Javise može 0640929380 prihvatam te sas sina

    OdgovoriIzbriši
  12. Ako zelis da upoznas iskrenog dobrog i uvek nasmejanog muskarca pored koga nikad nije dosadno javi se Dekiju!

    OdgovoriIzbriši
  13. Jav se neoženjenom mladoženji na viber-0638753016...55g,Beograd

    OdgovoriIzbriši
  14. Ako zelis pozovi razveden ozbiljan iskren posten vredan jedino ako ti smeta sto sam 71 god viber vachap mesenger 0611883121 Boza

    OdgovoriIzbriši
  15. Dobro vecer! Prelijepa si da si usamljena! Mogao bih Ti pruzi ti ugodne trenutke upoznavanja! Ako si zainteresirana posalji viber broj da se kulturno cujemo? Lp i ugodano vecer!

    OdgovoriIzbriši
  16. Jasmin javi se na broj +38598612149 iz Splita Hrvatski Srbin prihvatam ti sina kao svoje javi se da se dogovorimo.

    OdgovoriIzbriši
  17. Moje ime je Marin. Imam 70 godina. Pred rastavom sam i već 6 mjeseci živm sam u kući u Malinskoj. Ostavio sam prošlost i odlučio sam da nađem partnericu koja želi nastaviti graditi sretan život u budućnosti. Želim da novi život bude ispunjen istinom, prijateljstvom, poštenjem i poštivanjem, sa puno nježnosti i poljubaca. Ako želiš sretniju budućnost i ako " kliknemo " mislim da možemo za nas stvoriti bajku od našeg zajedničkog života. Javi se ako razmišljaš kao ja. Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  18. Ako se javiš porukom na moj broj oo38763415765 Jozo Zlatic

    OdgovoriIzbriši
  19. Cao ja sam Marko 42g razveden ok normalan čovek ako želiš javi se da se upoznamo +381615468081

    OdgovoriIzbriši
  20. Radim u danskoj povremeno mogao bi zivit javi se mozemo pokusat lijepa si nadam se I dobra osoba

    OdgovoriIzbriši
  21. Javi se ja sam dalibor popricacemo i videti sta dalje
    0381 061 144 63 71 vacapp viber pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  22. ZDRAVO TVOJ MI SE PROFIL SVIĐA MOGLIBISMO DA SE BOLJE UPOZNAMO A I KOMŠIJESMO JA ŽIVIM U ŠVESKOJ U MALME SAMO PREKO MOSTA ZA 10 MINUTA SAM U DANSKOJ MOJ TEL I VIBET
    +46769331288 MILORAD

    OdgovoriIzbriši
  23. Pozdrav mlada damo , javite se ba viber +38765 658 856 . Srdacan pozdrav Davorin

    OdgovoriIzbriši
  24. Cao,ja sam razveden,deca odrasla i situirana...
    Rado bih prihvatio tvog sinčica i tebe da zajedno provedemo ostatak zivota u miru,ljubavi,lepoj kucnoj harmoniji ali neznam dali bi ti smetalo ako sam stariji od tebe,vidim po fotografiji da si jako mlada,ako je ovo tvoja fotka?
    Ako smatras da bi nasli zajednicku reč,da pokusamo konverzaciju?
    Lep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  25. Za tako lepu damu prihvatam sve ja sam tu blizu tebe u Švetskoj u Malme moj tel. I viber+46769331288

    OdgovoriIzbriši
  26. Goran937. rujna 2023. u 14:28
    Dobro vece ja sam Goran Ilic na Facebook Gazda Goran Ilic tako upisan 93 godiste imam 30 godine iz Srbije grad Cuprija a zivim u selo Batinac vrlo sam ozb decko za vezu i brak posten vredan dobar decko i ozb decko devojka na sliku bas mi se svidja moj broj telefona 0645016343 imam viber i whatsap nasla si pravog muskarca javi mi se pogledaj moje slike na Faceebook.Pozdrav😘😘😘🥰

    OdgovoriIzbriši
  27. Drago mi je postaviti jedan prijateljski odnos sa tobom i sto moze dovesti do braka. Mene isto ineresuje jedan harmonican brak. Ja zivim u Svedskoj. Slobodno me potrazi. Whatsapp +46736591564

    OdgovoriIzbriši
  28. Dve godine nisi nasla...a tako slatka !!!!😉😉

    OdgovoriIzbriši