nedjelja, 25. srpnja 2021.

Otvaram ti vrata moga stana, ako želiš udji slobodno u moj život i u naš stan.,



 ŠIFRA: SAMA-TUŽNA199776345454

OTVOREN OGLAS: 


Otvaram ti vrata moga stana, ako želiš udji slobodno u moj život i u naš stan., Avgust  u domovini želim da provedem, ako si slobodan sam iskren pojavi se da pokušamo dalje kroz život skupa.

MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.


DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NE ZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE


Broj komentara: 29:

  1. Jakose lepa nemam reci samo interesira koje ste godisnje i odakleste pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  2. Prava si dama, zracis nekom pozitivnom energijom,zato se javi da spojimo te pozitivne energije.

    OdgovoriIzbriši
  3. Atraktivna šinjorina...pisanje je suvišno ...drage volje i srca bi vas volija upoznat

    OdgovoriIzbriši
  4. Sta god reci je Suvisno 061 144 63 71
    Javi se vacap viber pa pricajmo.
    Pozdrav dg

    OdgovoriIzbriši
  5. Zanimljiva si. +38761060990 Pogledaj Fb profil tami je sve 🤭

    OdgovoriIzbriši
  6. Fenomenalna si ; +38765/173-329 javi se mila

    OdgovoriIzbriši
  7. Pozdrav od Dr.Branka iz Novog Sada,ja san razveden i bez dece,volim decu +381 064 9929018

    OdgovoriIzbriši
  8. Na *oko*pozitiva still i harizma.
    Ali sto je srcu bitno
    oku je nevidljivo.
    Pricaj da te Vidim.

    OdgovoriIzbriši
  9. Zdravo ja sam Milorad sviđaš mi se+46769331288 VAJBER i telefon

    OdgovoriIzbriši
  10. Pa dobra ponuda ako je još otvoren oglas pa vredi pozvoniti na ova vrata a još plavuša uh uh uh
    ŽIVORAD moje ime

    OdgovoriIzbriši
  11. Imate profil pa odlucite se pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  12. Zdravo,ja sam Dragan
    Nadam se da ćemo nastaviti sa pisanjem
    Ako si ozbiljna i želiš miran život...
    Moj broj Viber ili Vocap
    +436677737529

    OdgovoriIzbriši
  13. Lepa Dama. Dopadate mi se. Voleo bih da se upoznamo. Muškaac iz BG, slobodan, obrazovan, ozbiljan, prijatnog izgleda, romantik. Želim družene i ozbiljnu vezu,moguć brak. tel. +381644809895

    OdgovoriIzbriši
  14. SAMA-TUŽNA199776345454
    Pozdrav zovem se Alen imam 32 godine zivim sam i dugo sam usamljen trazim zenu za zivot koja ce znati cijeniti sve na meni koja ce me voljeti sa kojom mogu sve da djelim naravno i uzvraceno bitno je da neprestajemo da se borimo u zivotu i da sve sto zelimo zajedno to dozivimo sto se mene tice mjeran sam muskarac koji trazi sebi zenu za brak onda ko zna mozda se i dalje desi jos ljepse a to je djecu da imamo za falji kontakt moze viber na br. 062887537

    OdgovoriIzbriši
  15. Lijep pozdrav šećeru.
    Ako su stvarno ta vrata otvorena, bilo bi mi drago da idem kroz njih, naravno ako si i ti za. Zato mi se javi da vidimo šta će se desiti.Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  16. Pa kao prvo pozdrav.Evo da ti se javim i sretan odabir

    OdgovoriIzbriši
  17. Ej cao sta se radi na ovoj slici izgledas ekstra super lepo prlepo jesili raspolozena da se cujemo razmenimo koju poruku

    OdgovoriIzbriši
  18. Imam I ja stan javi se da budem u stanu da I ja tebi otvorim vrata 0038166312103 poz.

    OdgovoriIzbriši
  19. Ako si ozbiljna i iskrenija i zelis svoju porodicu, zeleo bih se upoznat s tobom

    OdgovoriIzbriši