četvrtak, 1. srpnja 2021.

Sama ako me želiš javi se da pokušamo skupa. Drugom polovinom ovog meseca u domovini.



 ŠIFRA: SAMA-TUŽNA199776345454

OTVOREN OGLAS: 


Sama ako me želiš javi se da pokušamo skupa. Drugom polovinom ovog meseca u domovini.
Ukoliko si ok pojavi se, bit će nam lepo.

MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.


DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE

Broj komentara: 7:

  1. ŠIFRA: SAMA-TUŽNA199776345454
    cao srce javise na ovu adresudragan.pesa24@zelim te upoznati ,zovem se dragan javljam se iz austrie slobodan sam momak,jos mi samo ti falis da se volimo i djecu daa gradimo,poljubac imas od mene,ocekujem tvoj poziv,neces pozalit ako mi se javis vidjet ces kakav zgodan i dobar momak te zeli imati pored sebe.

    OdgovoriIzbriši
  2. Sto te nebi zeleo lepo izgledate javi se ja sam tu 066312103 poz.

    OdgovoriIzbriši
  3. Mislim da bi imali o cemu pricati
    +381642176102 javi se

    OdgovoriIzbriši
  4. Rastavljen sam imam čerku koja je samnom tražim nešto ozbiljno 0958132087

    OdgovoriIzbriši
  5. Zdravo,ja sam Dragan
    Nadam se da ćemo nastaviti sa pisanjem
    Ako si ozbiljna i želiš miran život...
    Moj broj Viber ili Vocap
    +436677737529
    😍

    OdgovoriIzbriši