četvrtak, 1. srpnja 2021.

Razvedena, živim i radim u Austriji, trebam ok muškarca za zajednički život, možemo i kod mene da živimo.

 


ŠIFRA: SAMA-TUŽNA199776345454

OTVOREN OGLAS: 


Razvedena, živim i radim u Austriji, trebam ok muškarca za zajednički život, možemo i kod mene da živimo.

MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.


DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE

Broj komentara: 15:

  1. ŠIFRA: SAMA-TUŽNA199776345454
    cao srce ja zelim da me ti volis i ljubis ,kao i ja tebe evoti moja adresa pa mi pisi ,dragan pesa24@outlook.com zovem se dragan slobodan sam momak bez zene i djece javljam ti se iz austrije spremamn za vezu i brak sa tobom ,javi se neces pozaliti ,kada upoznas ovako dobro srce i momka pravog koji ce ti ljubav iz bajke pruziti i bit ces jako mnogo zadovoljna samnom kada me upoznas uzivo.Poljubac ti saljem i ocekujem tvoj poziv.....evo ti i moj broj 06608142728 zivim u okolini linza

    OdgovoriIzbriši
  2. Cisto sumnjam da ti treba ozbiljan muskarac sa tom izazivitom pozom tvojom.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepotice hoces mi naplacivati kiriju i kako ha ha javi se da se upoznamo 066312103 poz.

    OdgovoriIzbriši
  4. Mislim da bi imali o cemu pricati
    +381642176102 javi se

    OdgovoriIzbriši
  5. +38761060990 Ako si hedonista i volis dinamican zivot: motore, kampovanje, prirodu, dobru klopu i ako bi se zeljela vratiti u domovinu, imati stabilnog muskara i zivjeti pristojno.... Fb profil pogledaj

    OdgovoriIzbriši
  6. Rastavljen sam imam čerku koja je samnom tražim nešto ozbiljno 0958132087

    OdgovoriIzbriši
  7. Jav se neoženjenom mladoženji na viber-0638753016...55godina,Beograd

    OdgovoriIzbriši
  8. 70 godina. Ako Želiš novi početak javi na Viber +385912401003

    OdgovoriIzbriši
  9. javi se zivim USA obezbedjen ilija 1161@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Sam na ovom svetu nesto daljih rodica pocinje da me hvata samoca treba mi neko da nezavrsim na pdihijatriji

    OdgovoriIzbriši
  11. Zdravo, ja sam Dragan
    Nadam se da ćemo nastaviti sa pisanjem
    Moj broj Vocap i Viber
    +436677737529

    OdgovoriIzbriši
  12. Zdravo,ja sam Dragan
    Nadam se da ćemo nastaviti sa pisanjem
    Ako si ozbiljna i želiš miran život...
    Moj broj Viber ili Vocap
    +436677737529
    😍

    OdgovoriIzbriši
  13. Ako želiš pravog javi se ovom pravom bosancu koji zna samo da voli i da ljubi

    OdgovoriIzbriši
  14. ja tražim vezu za cijeli život..

    OdgovoriIzbriši