četvrtak, 1. srpnja 2021.

Razvedena, dugo sama, trebam poštenog, vrednog, iskrenog, komunikativnog, opuštenog, nježnog muškarca za ozbiljnu vezu, dalje ko zna zavisi od nas.



 ŠIFRA: SAMA-TUŽNA199776345454

OTVOREN OGLAS: 


Razvedena, dugo sama, trebam poštenog, vrednog, iskrenog, komunikativnog, opuštenog, nježnog muškarca za ozbiljnu vezu, dalje ko zna zavisi od nas. 

Živim i radim daleko od domovine a to ne treba da je prepreka da dođeš do mene.

MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.


DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE

Broj komentara: 38:

  1. Mislim da imamo sličnih stvari i ja sam sam i tražim ozbiljnu vezu. Ako si zainteresovana javi se na viber 0038765183001 pa da se bolje upoznamo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Javi se lepotice voleo bi da te upoznam 0644887351

    OdgovoriIzbriši
  3. Javi mi se na viber 0653205405 slobodan sam bez obaveze i zaposlen sam

    OdgovoriIzbriši
  4. Tu sam sreco za tebe🤗😊❤💋 javi se na viber..00436765925059

    OdgovoriIzbriši
  5. Mislim da bi imali o cemu pricati
    +381642176102 javi se

    OdgovoriIzbriši
  6. Ako nisi upoznala vec nekoga javi mi se na fb Srdjan Pajevic ili preko vibera kao i telefona na br 0645060440, zaista zelim da upoznam srodnu dusu

    OdgovoriIzbriši
  7. Ako si još uvijek slobodna javi se na +38598607688
    Velimir ili na email:
    pistavv@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Rastavljen sam imam čerku koja je sammom tražim nešto ozbiljno 0958132087

    OdgovoriIzbriši
  9. Ako zelis da upoznas iskrenog dobrog i uvek nasmejanog muskarca pored koga nikad nije dosadno javi se Dekiju!

    OdgovoriIzbriši
  10. Rad bi te spoznal sem iz slovenije

    OdgovoriIzbriši
  11. Zdravo ja sam Milorad živim u Švedskoj tvoj mi se profil sviđa želja mi je da se bolje upoznamo tel, i VAJBER +46769331288

    OdgovoriIzbriši
  12. Uzmi malo ljubavi sa sobom, da , da tu sto je nikom nedas i reci srcu da napise barem jednu reč ,...

    OdgovoriIzbriši
  13. 70 godina. Ako Želiš novi početak javi na Viber +385912401003

    OdgovoriIzbriši
  14. Moje ime je Marin. Imam 70 godina. Pred rastavom sam i već 6 mjeseci živm sam u kući u Malinskoj. Ostavio sam prošlost i odlučio sam da nađem partnericu koja želi nastaviti graditi sretan život u budućnosti. Želim da novi život bude ispunjen istinom, prijateljstvom, poštenjem i poštivanjem, sa puno nježnosti i poljubaca. Ako želiš sretniju budućnost i ako " kliknemo " mislim da možemo za nas stvoriti bajku od našeg zajedničkog života. Javi se ako razmišljaš kao ja. Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  15. Javi se i ja trazim iskrenu i vrednu devojku radi ozbiljne veze ili braka 0642909585

    OdgovoriIzbriši
  16. Razveden 33 god u potrazi isto kao i ti +381693150468 viber

    OdgovoriIzbriši
  17. Pozovi dobila si na loptu +46769331288 tel. I vajber

    OdgovoriIzbriši
  18. Pozdrav ako zelis javi se na br 061748209 pa da ne budemo sami

    OdgovoriIzbriši
  19. Jako si lepa zena mozad i najlepsa i najzgodnija zena koju sam video u zivotu prirodna lepa zena nikad u svom zivotu nisam tako prelepu crnku kako sto ti izgledas cao ja sam Mirko iz Beograd jako sam usamljen ostvaljen razocaran u ljubav ako si ti razocaran u ljubav mozda bih mogli zajedno da se tesimom javi se evo ti moj broj telefona 064/5050159 nazovi me

    OdgovoriIzbriši
  20. Ovo je najlpesa zena koju sam video u svom zivotu prirodno lepota ti si najlpesa zena na svetu koju sam video u zivotu jako sam usamljen razocarn u ljubav ti si nesto najlpese sto sam video u zivotu ti si nesto neprocenjivo vole bih da znam tvoje ime ti si najlpesa crnka koju sam video imas fenomenalno telo ti si bomba cista 10+.

    OdgovoriIzbriši
  21. Kako se zove ova lepotica jako si prelepa zena mozda i najlpese zena koju sam video u svom zivotu cista prirodana lepota cista 10+ ti si najlpese zena na svetu vole bih da znam tvoje ime imas fenomenalano telo i guzu ti si najlpesa crnka koju sam video u svom zivotu.

    OdgovoriIzbriši
  22. Ti si najlpese zena koju sam video u svom zivotu prirodana prelepa cista bomba 10+ vole bih da te upoznam nikad nisam u zivotu video lepse stvorenje od tebe ti si najlpesa crnka koju sam video u svom zivotu ti si bomba cista prirodana lepota cista 10+ ja sam usmaljen razcarni momak u ljubavi dali ti razocaran u ljubav ako je javi se da zajedno se tesimo nazovi me da ne budes sam kao sto sam ja sam javi se na fb messenger porukom cekam tvoj odgovor.

    OdgovoriIzbriši
  23. Cao javi se ako zelis +491793257662

    OdgovoriIzbriši