ponedjeljak, 28. lipnja 2021.

Život je nekad grub prema nama, shvatila sam to kad sam ostala sama. Samoća me smara, pojavi se uljepšaj mi život.

 

ŠIFRA: SAMA-TUŽNA199776345454

OTVOREN OGLAS: 


Život je nekad grub prema nama, shvatila sam to kad sam ostala sama. Samoća me smara, pojavi se uljepšaj mi život.  Život je prazan i tužan bez tebe.

MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.


DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE

Broj komentara: 18:

  1. Zaista ne razumem onog koji te je ostavio!

    OdgovoriIzbriši
  2. Volio BiH da Vas čujem...
    Jovo 062659270

    OdgovoriIzbriši
  3. +46769371922 nemoj da te samoca smori dodji u zagrljaj prije nego se umoris

    OdgovoriIzbriši
  4. Da, i mene samoca ubija, trazim drugu polovinu srca. Viber Whatsapp 0038268269794

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepotice i ja zelim da ulepsam zivot sa Vame javi se da se upoznamo 066312103 poz.

    OdgovoriIzbriši
  6. Cao ako zelis dase upoznamo javise +436506349399

    OdgovoriIzbriši
  7. Milorad +46769331288 tel. I vajber

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelim da te upoznam. Javi se. 631392091

    OdgovoriIzbriši
  9. Moje ime je Marin. Imam 70 godina. Pred rastavom sam i već 6 mjeseci živm sam u kući u Malinskoj. Ostavio sam prošlost i odlučio sam da nađem partnericu koja želi nastaviti graditi sretan život u budućnosti. Želim da novi život bude ispunjen istinom, prijateljstvom, poštenjem i poštivanjem, sa puno nježnosti i poljubaca. Ako želiš sretniju budućnost i ako " kliknemo " mislim da možemo za nas stvoriti bajku od našeg zajedničkog života. Javi se ako razmišljaš kao ja. Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  10. Bilo bi mi drago upoznati vas, lijep pozdrav iz Varaždina.Javite mi se 385911850416, Tomislav

    OdgovoriIzbriši
  11. Dobra Ti vecer Lipoto.Ne podnosim samocu.Javi se da se barem upoznamo.L.P

    OdgovoriIzbriši
  12. Zdravo,ja sam Dragan
    Nadam se da ćemo nastaviti sa pisanjem
    Ako si ozbiljna i želiš miran život...
    Moj broj Viber ili Vocap
    +436677737529
    😍

    OdgovoriIzbriši