ponedjeljak, 28. lipnja 2021.

Udovica, trenutno u domovini, ako si sam i ja sam sama pojavi se da vodiš me kroz život.

 

ŠIFRA: SAMA-TUŽNA199776345454

OTVOREN OGLAS: 


Udovica, trenutno u domovini, ako si sam i ja sam sama pojavi se da vodiš me kroz život. Samoća me smara.

MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.


DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE

Broj komentara: 11:

  1. Javi se cekam te viber 00387 62 424

    OdgovoriIzbriši
  2. Masta, samo masta, vi zene suvisno trazite, smijesno

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepotice tu smo oboje da se upoznamo javi se 066312103 poz.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepi pozdravi gospodjo Saša trenutno živim u Švicarskoj. Ako želiš da se upoznamo Viber +381638201112

    OdgovoriIzbriši
  5. Čekam na tvoj poziv da pokušamo zajedno napraviti raj od života i pobeći od pakla samoće

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepotice javi se da se upoznamo 066312103

    OdgovoriIzbriši
  7. +387 61 317 000 samo za Slobodan dame

    OdgovoriIzbriši