srijeda, 23. lipnja 2021.

Tužna ostavljena zbog druge, za petnaest dana u domovini, trebam poštenog, iskrenog, ok muškarca za miran i stabilan brak, Možemo i kod mene da živimo.

 


ŠIFRA: SAMA-TUŽNA199776345454

OTVOREN OGLAS: 


Tužna ostavljena zbog druge, za petnaest dana u domovini, trebam poštenog, iskrenog, ok muškarca za miran i stabilan brak, Možemo i kod mene da živimo.

MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.


DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE

Broj komentara: 7:

  1. Moje ime je Marin. Imam 70 godina. Pred rastavom sam i već 6 mjeseci živm sam u kući u Malinskoj. Ostavio sam prošlost i odlučio sam da nađem partnericu koja želi nastaviti graditi sretan život u budućnosti. Želim da novi život bude ispunjen istinom, prijateljstvom, poštenjem i poštivanjem, sa puno nježnosti i poljubaca. Ako želiš sretniju budućnost i ako " kliknemo " mislim da možemo za nas stvoriti bajku od našeg zajedničkog života. Javi se ako razmišljaš kao ja. Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zdravo,ja sam Dragan
    Nadam se da ćemo nastaviti sa pisanjem
    Ako si ozbiljna i želiš miran život...
    Moj broj Viber ili Vocap
    +436677737529
    😍

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepotice javi se da se upoznamo 066312103

    OdgovoriIzbriši
  4. Ako si još slobodna udovac zaposlen sa odraslim curama iz Istre tu i živim na selu par kilometra od grada i mora ako te zanimam javi se ili poruka ja trebam iskrenu poštenu žensku pored sebe samoća mi ne leži ti vidi ako si za tu vezu 0958582038 za sad lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  5. Ej cao sta se radi na ovoj slici izgledas ekstra super lepo prlepo jesili raspolozena da se cujemo razmenimo koju poruku

    OdgovoriIzbriši