srijeda, 23. lipnja 2021.

Ako si sam i ja sam sama, javi se da pokušamo dalje skupa. Samoća me smara.



 ŠIFRA: SAMA-TUŽNA199776345454

OTVOREN OGLAS: 


Ako si sam i ja sam sama, javi se da pokušamo dalje skupa. Samoća me smara.

MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.


DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE

Broj komentara: 19:

  1. Javi se slatkice ❤️ dosadilo mi je vise biti sam zelim te upoznati jako

    OdgovoriIzbriši
  2. 0046704900092,Bozo,Swedska ako.si za upoznavanje,treba mi zena za brak,imam 45 godina,nezenjen,nemam decu

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepotice javi se da se upoznamo 066312103 poz.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zdravo
    Zelim da se upoznamo i ja sam sam evo godinu dana razveden sam i zivim u Luxembourg
    Javi se na mail prvo pa posle cemo da vidimo sto da ne i na tel da se cujemo i vidimo se
    Ako nisi daleko
    luan.selaci@yahoo.fr

    OdgovoriIzbriši
  5. Ako zelis da upoznas iskrenog dobrog i uvek nasmejanog muskarca pored koga nikad nije dosadno javi se Dekiju!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ćao, ako si još uvijek slobodna javi se na moj broj telefona 00393386019254

    OdgovoriIzbriši
  7. Sam slobodan situiran zivim USA. Ako si zainteresirana. Javi se. email. Ilija1161@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Javi se 0976208895 ��

    OdgovoriIzbriši
  9. Pozdrav javi se na br 0038761748209 pa da ne budemo sami

    OdgovoriIzbriši
  10. Javi se srce voleo bi da te upoznam 0642909585 viber

    OdgovoriIzbriši
  11. Ako bi živela samnom u Cirihu , da i ja prekinem samoću, imam sve , nemam ženu.piši poruku na viber whatsap 0041764592548

    OdgovoriIzbriši