utorak, 15. lipnja 2021.

Sama, razvedena, živim na selu trebam ok muškarca za zajednički život, možemo i kod mene da živimo.



 ŠIFRA: SAMA-TUŽNA199776345454

OTVOREN OGLAS: 


Sama, razvedena, živim na selu trebam ok muškarca za zajednički život, možemo i kod mene da živimo.

MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.


DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE

Broj komentara: 26:

  1. Pozdrav javise ako zelis da se upoznamo.065704940

    OdgovoriIzbriši
  2. ŠIFRA: SAMA-TUŽNA199776345454
    cao srce evo ti adresa moja pisi mi (dragan.pesa24@outloo.com)zovem se Dragan slobodan momak bez zenee i djece javljas se iz Austrie,poljubac ti saljem ocekujem tvoj poziv,papa....

    OdgovoriIzbriši
  3. VRLO RADO BIH ZIVEO KOD TEBE JAVI SE MILAN 0621710844

    OdgovoriIzbriši
  4. Ciao zovem se Neven Ilic imam 36 godina i živim u Italiji ako si zainteresovana za upoznavanje idi na instagram neven.ilic tako možeš da me vidiš moj broj telefona je +393927672149 imam kuću u Italiji ako si zainteresovana možeš da živiš kod mene,a mogu ja kod tebe sviđa mi se selo ,veliki pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  5. Ako želiš lepši sutrašnjicu pozovi pravda josip 0638175634 nada živi

    OdgovoriIzbriši
  6. Ako te interesuje miran zivot u 19 Bezirku javi mi se na viber
    +436767821007
    Pozdrav Mihajlo

    OdgovoriIzbriši
  7. Koliko potencijalnih udvarača iz inostranstva mi obični i ne možemo da dodjemo na red

    OdgovoriIzbriši
  8. Cao ako zelis dase upoznamo javise +436506349399

    OdgovoriIzbriši
  9. Super izgledaš možeš postati kraljica

    OdgovoriIzbriši
  10. Bilo bi mi drago popričati sa vama, samoća me ubija.Javite mi se,broj mobitela 385911850416.Lijep pozdrav Tomislav iz Varaždina

    OdgovoriIzbriši
  11. Zdravo,ja sam Dragan
    Nadam se da ćemo nastaviti sa pisanjem
    Moj broj telefona +436677737529

    OdgovoriIzbriši
  12. radim kao vozač teretnjaka imam svoj stan ,zivim u beogradu#0613181577,da ti neduzim mnogo javi se (nevolim praznu priču)!možeš ako ti je lakše i na kućni broj 011-288 44 77!NEK NAM JE SA SREĆOM!

    OdgovoriIzbriši
  13. 70 godina. Ako Želiš novi početak javi na Viber +385912401003

    OdgovoriIzbriši
  14. Javi se 066855229 Bosne i Hercegovine ozbiljna sam

    OdgovoriIzbriši
  15. Moje ime je Marin. Imam 70 godina. Pred rastavom sam i već 6 mjeseci živm sam u kući u Malinskoj. Ostavio sam prošlost i odlučio sam da nađem partnericu koja želi nastaviti graditi sretan život u budućnosti. Želim da novi život bude ispunjen istinom, prijateljstvom, poštenjem i poštivanjem, sa puno nježnosti i poljubaca. Ako želiš sretniju budućnost i ako " kliknemo " mislim da možemo za nas stvoriti bajku od našeg zajedničkog života. Javi se ako razmišljaš kao ja. Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  16. 50 godina samac stambeno osiguran područje Varaždina iskren pošten pouzdan tražim osobu za život koliko je iskrena.zdravkospinderk@gmail.com javi se preko maila.

    OdgovoriIzbriši