utorak, 15. lipnja 2021.

Razvedena, malo punija, zbog toga ostavljena, trebam ok muškarca koji me može voleti ovakvu kakva jesam, Ne želim da se menjam.



 ŠIFRA: SAMA-TUŽNA199776345454

OTVOREN OGLAS: 


Razvedena, malo punija, zbog toga ostavljena, trebam ok muškarca koji me može voleti ovakvu kakva jesam, Ne želim da se menjam.

MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.


DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE

23 komentara:

  1. TUŽNA199776345454
    0611645787 viber wacap
    Sviđaš mi se

    OdgovoriIzbriši
  2. SVASTA BAS VOLIM TAKVE KRUPNIJE BOLJE DA LJULJA NEGO DA ZULJA MILAN0621710844 JAVI SE

    OdgovoriIzbriši
  3. Nije bitno kako ko izgleda iz vana nego što nosi u duši .

    OdgovoriIzbriši
  4. Zdravo ja sam Bojan i jasam sam i ja sam potrazi za ozbiljnom osobom za dugu vezu,nemam dece i živim u Beogradu pa ako ste zainteresovana možeš mi pisati na moj mejl bojandzunic77@gmail.com.
    Nadam se tvom odgovoru da razmenimo neko lepo pismo o nama i našem novom poznanstvu i imate pohvalu od mene za tvoju lepotu, svaka čast.veliki pozdrav 💕

    OdgovoriIzbriši
  5. Cao ako zelis dase upoznamo javise +436506349399

    OdgovoriIzbriši
  6. bas takve kao sto si ti volim +38349203703

    OdgovoriIzbriši
  7. Neznam koliko godina imas i jesam li stariji puno od tebe...dopadas mi sr

    OdgovoriIzbriši
  8. Zdravo,ja sam Dragan
    Nadam se da ćemo nastaviti sa pisanjem
    Moj broj telefona +436677737529

    OdgovoriIzbriši
  9. pozdrav javi se 031 704 629 meni nesmeta punija

    OdgovoriIzbriši
  10. Pozdravljena lepa dama,ako si još sama javi se na moj viber pa da krenemo novvim putem.Slavko +38640546332

    OdgovoriIzbriši
  11. Pa tisi srce stfarno preslatkasi

    OdgovoriIzbriši
  12. imam 46.godine razveden deca su kod majke odras sin ozenjen cerka udata .sin 24.cerka22.cerka16. ja trazim iskrenost bez prevare ozbiljnu da ziviumo zajedno uvjek veseli radosni do kraja zivota ja sam iskren pozten bez prevare volim zenu koja moze da voli mene usvemu da smo ozbiljni do smrti moja adresa je kitmirselasi1306@gmail.com viber i wacap +38345320321 draga moja cekam vazi poziv zelimti sve najbplj u zivotu...

    OdgovoriIzbriši
  13. Zdravo,ja sam Dragan
    Nadam se da ćemo nastaviti sa pisanjem
    Ako si ozbiljna i želiš miran život...
    Moj broj Viber ili Vocap
    +436677737529
    ��

    OdgovoriIzbriši
  14. lijep pozdrav zelim usamljeni momak iz tuzle neozenjen volio bi se upoznati sa damom viber 38762575950

    OdgovoriIzbriši
  15. tu sam .....ako si jos slobodna

    OdgovoriIzbriši
  16. Pozdrav od Aleksandra iz Novog Sada ako si za upoznavanje viber 064 652 1624 pozovi visok 186 cm imam 95 kg u penziji slobodan 24 sata živim sam u stanu,ako se javiš sve ces saznati šta te interesuje Cao

    OdgovoriIzbriši
  17. Imam 28 godina trazim stariju gospođu samo ozbiljno razveden Imam dijete.Kontakt viber vacap telegram 062683087

    OdgovoriIzbriši