petak, 14. svibnja 2021.

Razvedena, zaposlena, živim sama, trebam ok muškarca za ozbiljnu vezu moguć brak.



 ŠIFRA: SAMA-TUŽNA199776345454

OTVOREN OGLAS: 


Razvedena, zaposlena, živim sama, trebam ok muškarca za ozbiljnu vezu moguć brak.


MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.

DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE,

Broj komentara: 15:

  1. Divna dama, javi se na protokoloffice@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Zivim u Mariboru.Ako ste zainteresirani pisite molim na darkokordic2000@yahoo.com lp Darko

    OdgovoriIzbriši
  3. Pesak, Vino, Nema Obaveze
    Kod tebe ili kod mene

    OdgovoriIzbriši
  4. Zdravo....Ja Sam Milos Radovic,Gornji Milanovac....Srbija....Imam 34godine....slobodan,nemam decu...raspolozen za ozbiljnu vezu.....Moj broj telefona je 0656246781

    OdgovoriIzbriši
  5. javite se mislim da sam ono sto zelite 065 8423722

    OdgovoriIzbriši
  6. Zdravo tvoj mi sr profil sviđa želja mi je da se bolje upoznamo pozovi tel i vajbe +46769331288 mika

    OdgovoriIzbriši
  7. Cao slatkisu,Javi se cekam te,Viber +381601318779

    OdgovoriIzbriši
  8. Lijepi pozdrav iz Zagreba. Lijepa fotka...tvoje osobnosti.

    OdgovoriIzbriši
  9. Možemo što želiš. ja sam sam i imam 71 godinu. +385912401003

    OdgovoriIzbriši
  10. Zdravo, ja sam Dragan
    Nadam se da ćemo nastaviti sa pisanjem
    Moj broj Vocap i Viber
    +436677737529

    OdgovoriIzbriši
  11. Zdravo ja sam Milorad pozovi tel i vajber +46769331288

    OdgovoriIzbriši