četvrtak, 8. travnja 2021.

Živim na selu, imam sina, trebam vrednog, poštenog, iskrenog muškarca za ozbiljnu vezu moguć brak.



 ŠIFRA: SAMA-TUŽNA199776345454

OTVOREN OGLAS: 


Živim na selu, imam sina, trebam vrednog, poštenog, iskrenog muškarca za ozbiljnu vezu moguć brak.

MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.


DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE

Broj komentara: 11:

  1. Slobodan radno sposoban goran 57g 065 2613552

    OdgovoriIzbriši
  2. Javi se aco iz kraljeva 0644887351

    OdgovoriIzbriši
  3. 0649440206 javise neces pogresiti

    OdgovoriIzbriši
  4. Ako si za upoznavanje i vezu javi se volijo bih da te upoznam ako si za javi mi se ocekujem tvoj odgovor

    OdgovoriIzbriši
  5. Zdravo,ja sam Dragan
    Nadam se da ćemo nastaviti sa pisanjem
    Ako si ozbiljna i želiš miran život...
    Moj broj Viber ili Vocap
    +436677737529
    😍

    OdgovoriIzbriši
  6. I ja sam sam u nemackoj javi se da se upoznamo milenko viber+38267482616

    OdgovoriIzbriši
  7. Zdravo ja sam Aladin imam 25 god bio oženjen imam sina i volim život na selu radio sam te sve poslove i volim poljoprivredu javi se ako želiš ozbiljno broj telefona +387603201903

    OdgovoriIzbriši
  8. Javise ili pisimi akosi seriozna za druzba I brak 371-27-151407

    OdgovoriIzbriši