četvrtak, 8. travnja 2021.

Sama, živim na selu, razvedena, trebam ok muškarca za ozbiljnu vezu, moguć brak.



 ŠIFRA: SAMA-TUŽNA199776345454

OTVOREN OGLAS: 


Sama, živim na selu, razvedena, trebam ok muškarca za ozbiljnu vezu, moguć brak.

MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.


DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE

Broj komentara: 17:

  1. Dodji malo do Hrvatske i ja sam usamljen😉

    OdgovoriIzbriši
  2. Cao dase upoznamo ako si ozbiljna

    OdgovoriIzbriši
  3. Zdravo javise neces se pokajati 0649440206

    OdgovoriIzbriši
  4. JAVIMISE NA OVAJ BROJ 0631905033

    OdgovoriIzbriši
  5. Cao pusti poruku na viberu bice mi drago da porazgovaramo i mn zanima ozbijna veza i brak 0644663347 jasam stefan

    OdgovoriIzbriši
  6. 00386 69 941 014 Viber ako nisi nasla nekg javi se slobodno normalan radan domacin iskren bez prevare i lazi

    OdgovoriIzbriši
  7. +393283197443 javi se ja sam sasa hvala

    OdgovoriIzbriši
  8. Zdravo, ja sam Dragan
    Nadam se da ćemo nastaviti sa pisanjem
    Moj broj Vocap i Viber
    +436677737529

    OdgovoriIzbriši