nedjelja, 11. travnja 2021.

Sama, nemam decu, zaposlena, živim na selu trebam usamljenog muškarca bez obaveze za zajednički život možemo i kod mene da živimo,

 


ŠIFRA: SAMA-TUŽNA199776345454

OTVOREN OGLAS: 

Sama, nemam decu, zaposlena, živim na selu trebam usamljenog muškarca bez obaveze za zajednički život možemo i kod mene da živimo,

MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.


DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE

Broj komentara: 18:

  1. Javi se srce moje voleo bi da se upoznamo 0644887351

    OdgovoriIzbriši
  2. Cao onda bi bilo bolje da dodjes kod mene ja zivim u austriju javi mise na viberu 00436764661997 cao

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne znam šta da ti kažem upoznaj mo se pa da vidimo kuda to vodi. Poz.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ne znam šta da ti kažem upoznaj mo se pa da vidimo kuda to vodi. Poz.

    OdgovoriIzbriši
  5. Pozdrav ja sam stevo iz bača a ti?

    OdgovoriIzbriši
  6. Cao ako zelis dase upoznamo javise +436506349399

    OdgovoriIzbriši
  7. Jav se neoženjenom mladoženji na viber-0638753016

    OdgovoriIzbriši
  8. Zdravo,ja sam Dragan
    Nadam se da ćemo nastaviti sa pisanjem
    Ako si ozbiljna i želiš miran život...
    Moj broj Viber ili Vocap
    +436677737529
    ��

    OdgovoriIzbriši
  9. Pozdrav za lepu damu,hajde javi se ako si još sama.Imamo više varijanti gdje da živimo ali trebamo se prije upoznati.Javi se na viber +38640546332 Slavko...

    OdgovoriIzbriši
  10. Udovac sa odraslom djecom zaposlen živim na selu ali u Istri dali si zainteresirana za jedan susret pa tko zna ako jesi nazovi ili poruku na 0958582038 poz.

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja sam Zoran iz Paracina pogledao sam tvoju sliku mnogo si lepa zena svidjas mi se. Zeleo bih da se upoznamo javi se cekam tee. 063/138-98-12

    OdgovoriIzbriši
  12. Pozdrav ja sam Stjepan Kraljević možešte me kontaktirati na broj 00385995090071

    OdgovoriIzbriši