nedjelja, 11. travnja 2021.

Sama malo punija zbog toga ostavljena, trebam ok muškarc koji me može voleti ovakvu kakva jesama za ozbiljnu vezu moguć brak.

 


ŠIFRA: SAMA-TUŽNA199776345454

OTVOREN OGLAS: 

Sama malo punija zbog toga ostavljena, trebam ok muškarc koji me može voleti ovakvu kakva jesama za ozbiljnu vezu moguć brak.

MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.


DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE

Broj komentara: 18:

  1. Javi se lepotice voleo bi da se upoznamo 0644887351

    OdgovoriIzbriši
  2. Super izgledate dopadstemise javise da se upoznamo

    OdgovoriIzbriši
  3. sta cekas javljaj mi se hitno ljubavi LALE +381665422195

    OdgovoriIzbriši
  4. Zdravo jasam Adam imam 29 godina I trazim devojka za vezu ili brak Evo moj broj Telefon 0616167533

    OdgovoriIzbriši
  5. cao dodajte mi inbox upoznati 061718725 javi se upoznati iz visokog.....

    OdgovoriIzbriši
  6. cao dodajte mi inbox upoznati čeka tebi 061718725 javi su sviđa Lijepo ajde piši

    OdgovoriIzbriši
  7. cao dodajte mi inbox upoznati 061718725 javi se upoznati iz visokog.....

    OdgovoriIzbriši
  8. Cao lepotice ja se javljam sad je red na tebe evo broj pase javi na viberu ili licni poziv 00436764661997

    OdgovoriIzbriši
  9. Ko tebe ostavi taj je potpuno lud bas si moj broj javi se bices voljena ko nikad u zivotu stalno cu traziti krevet i tebe kraj sebe 065618051

    OdgovoriIzbriši
  10. Šta ko traži i nađe, probaj se upoznat sa mojom osobinomk

    OdgovoriIzbriši
  11. Otkud ti na slici super si ispala.odavno te nisam vidio

    OdgovoriIzbriši
  12. Nisi ti puna koliko bih te ja punio, samo se javi...

    OdgovoriIzbriši
  13. Lijep pozdtav ja sam od. Gradacac razveden iskren muskarac ako trazis lijep i mitan brak postovanje javi se. 061659871 ili. Emin kavazovic fb

    OdgovoriIzbriši
  14. Zdravo,ja sam Dragan
    Nadam se da ćemo nastaviti sa pisanjem
    Ako si ozbiljna i želiš miran život...
    Moj broj Viber ili Vocap
    +436677737529
    ��

    OdgovoriIzbriši
  15. DOBAR DAN ZELIM VIDIM IZ RAZLIKA PONUDI DA NEMA BAS PUNO ISKRENO SAMO DA SE ZADOVOLJITI ZELJA I DOLAZE,E EGO ZNAM DA SU BUDE PUNO NJEZNOSTI VELIKO G SRCA I OTVORENE DUSE NEMOGU SE NI GODINE ODREDIT JER SVE IMAJU MLADENACKI TEN JA BI VOLIO DA MOGU BITI U TVOJOJ BLIZINI DA TE MAZIM I PAZIM TAKVU KAKVA JESI ALI ZNAM DA NECU BITI TE SRECE DALI RAZMISLJANJE MOZDA I O POTOMSTVU BILO BI LJEPO OK PRIJATELJSKI POLJUBAC NA OVA NASMIJANA USTA OD STJEPANA

    OdgovoriIzbriši