subota, 6. ožujka 2021.

Udovica, živim sama ako si i ti sam i bez obaveze pojavi se trebam tražim i čekam te da rastjeraš samoću i sve loše oko mene.

 


ŠIFRA: SAMA-TUŽNA199776345454

OTVOREN OGLAS: 

SAMA AKO SI I TI SAM POTRAŽI ME

Udovica, živim sama ako si i ti sam i bez obaveze pojavi se trebam tražim i čekam te da rastjeraš samoću i sve loše oko mene.

MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.

DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE,


Broj komentara: 11:

  1. Ja sam franjo iz Belišća imam 53 godine u mirovini sam udovac broj mobitela 0957326203 želim te usrećiti nazovi me hoću sa tobom provesti život hrvatska

    OdgovoriIzbriši
  2. Mlada damo, udovac sam javi se sa skupa rastjeramo ovu samocu i sve lose oko nas i da preostali dio zivota zajedno prozivimo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Voleo bih da mi se javis.Dejan Ivković Novi Sad 069/753-250

    OdgovoriIzbriši
  4. Jeli postoji mogucnost da iko ikada bude dobio odgovor

    OdgovoriIzbriši
  5. Iz Beogrda 63 god. slobodan, obrazovan, ozbiljan. Želim ozbiljnu vezu, moguć brak. Tel:+381621620677, mail: drdjikic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Dobro veče
    0648838500
    Miša iz Srbije
    JAVI SE

    OdgovoriIzbriši
  7. Zdravo, ja sam Dragan
    Nadam se da ćemo nastaviti sa pisanjem
    Moj broj Vocap i Viber
    +436677737529

    OdgovoriIzbriši
  8. ja sam toni tražim ist šta i vi pa molim da se javite

    OdgovoriIzbriši
  9. Zdravo želeobi da se bolje upoznam sa tobom moj tel i biber +46769331288

    OdgovoriIzbriši