utorak, 2. veljače 2021.

Udovica, nemam svoje dece, trebam nekog da jedno drugom ulepšamo dane i noći.

 




ŠIFRA: SAMA-TUŽNA119955338

OTVOREN OGLAS: 

SAMA AKO SI I TI SAM POTRAŽI ME

Udovica, nemam svoje dece, trebam nekog da jedno drugom ulepšamo dane i noći.



MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.

DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE,

Broj komentara: 14:

  1. Slobodan bez obaveza Viber ili WhatsApp 0038765208505.

    OdgovoriIzbriši
  2. Javi se na viber ili whatap
    00491746586257

    OdgovoriIzbriši
  3. Cao ja sam mehovic mirsad ozbiljno sam vas svatijo. Mene samo zanima brak lepi ste a mozete pogledati moj profil. Meil.zeleo bih da ostarimo zajedno.cao

    OdgovoriIzbriši
  4. Cao ja sam mehovic mirsad slobodan bez dece. Zanima te me vi i brak zivim sam. Mozete mogledati moj profil.javi te se ako zelite. Potzz.

    OdgovoriIzbriši
  5. Neozenjn a zelijo bih to promjenit javi mi se na vocap br 063079009

    OdgovoriIzbriši
  6. Bilo bi mi drago dase upoznamo za daljni zivot udvoje ha sam rezveden 5 godina i zivim sam 004314661987 ili na mesengeru vojislav moldovan

    OdgovoriIzbriši
  7. Slobodan situiran jednostavan željan lijepog života sa adekvatnom osobom, upoznavanje je lijepa osobina, a dalje zavisi od sudbine. Pa ako znaš tačno šta želiš probaj mo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Pročitao sam vas oglas koji me jako raduje da bi vas upoznao a i moguće brak sa vama ili nešto vise! Zovem se Anto imam 52 godine posto se dobro drzim i izgledam tako da mi svi procijene da imam 40 godina kao i sto izgledam. Razveden sam nemam djece i samostalan sam. Jako sam romantičan i nježan kao sto i očekujem živim momentalno u svicarskoj to sto puno ne znaci možem živjeti gdje god želim imam mogućnosti! Radi bržeg stupanja u kontakt sa vama bilo bi mi drago da mi se javite u sto bržem periodu putem Wasap ili Viber moj broj telefona je 0041763044007

    OdgovoriIzbriši