utorak, 24. studenoga 2020.

Udovica, nemam svoje djece, rat mi je uzeo sve, trebam ok muškarca za ozbiljnu vezu moguć brak

 


ŠIFRA: SAMA-TUŽNA179991K933

OTVOREN OGLAS:


Udovica, nemam svoje djece, rat mi je uzeo sve, trebam ok muškarca za ozbiljnu vezu moguć brak



MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.

DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE,

 NADAM SE PREPOZNAT ĆU, DA SI PRAVI ZA MENE!

Broj komentara: 35:

  1. Cao super si i volio bi te upoznati i da uzivamo u istim stvarima,javi mi se

    OdgovoriIzbriši
  2. Cao super si i volio bi te upoznati i da uzivamo u istim stvarima,javi mi se

    OdgovoriIzbriši
  3. Imam kćer od 10god, invalid sam u lijevu ruku do ramena već 16god i 46god. Ne radim. Ali kući sve radim.
    Telefon 062 011-442

    OdgovoriIzbriši
  4. Izvoli da pozivamo u složi i ljubavi imam dve ćerke udate imam 55 godine žena me napustila i predala posle trideset godina braka i to samo zato što sam preživeo moždani 2017 sad sam dobar oporavio sam se

    OdgovoriIzbriši
  5. Izvoli da pozivamo u složi i ljubavi imam dve ćerke udate imam 55 godine žena me napustila i predala posle trideset godina braka i to samo zato što sam preživeo moždani 2017 sad sam dobar oporavio sam se

    OdgovoriIzbriši
  6. Željko, nemam djece slobodan, Viber ili WhatsApp 0038765208505

    OdgovoriIzbriši
  7. Postovana, dopada mi se tvoja fotografija.Cini mi se da si osoba koja preferiras pozitivne ljudske vrijednosti.Zelio bih da se upoznamo, naravno ako to zelis.Naime, ja sam jedan kulturan i obrazovan gos. koji samo zeli pronaci osobu za preostsli dio zivota.Ako iz ove prepiske imalo prepoznas zajednicki pozitivnih osobina koje bi nas vodile da zajedno u miru i ljubavi provedemo preostali dio zivota, onda se javi na mail protokoloffice@gmail.com.

    OdgovoriIzbriši
  8. И ја сам удовац...Озбиљан сам изволи....

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelis li zivjeti na plavome jadranu u Puli, javi se

    OdgovoriIzbriši
  10. Postovanje gospodjo. Sada Sam I ja jedan od kandidata☺️. Javi se,pitaj sta god da te zanima

    OdgovoriIzbriši
  11. Što te Bog tako lepu stvorio, ako te sada tako muči?

    OdgovoriIzbriši
  12. POSALJI MI BROJ MOBILNOG TELEFONA

    OdgovoriIzbriši
  13. Imal koja cura dsa je iz tuzle.

    OdgovoriIzbriši
  14. Neka se javi tuzlu usamljenom.

    OdgovoriIzbriši
  15. ja bi voleo da se upoznamo .imam isti problem što ti .javi se u poruku na mesindzeru .pozdrav .

    OdgovoriIzbriši
  16. POSTOVANJE , YAO MI JE VASE TRAGEDIJE ISKRENO. UVERAVAM VAS DA SVE STO STE IYGUBILI DA PORED MENE IMACES, JA SAM MARKO IZ VELIKE PLANE I POVRATNIK IZ NEMACKE SA RADOM 20 GODINA SADA PRIVATNI PREDUYETNIK JAKO SITUIRAN . RAZVEDEN I IMAM SINA 5 GODINA , NADAM SE DA BIH MU BILA DOBRA MAJKA I JA BI BIO DIVAN I ODGOVORA PREMA VAMA DA SVU TUGU I BOL I PATNJU ZABORAVITE ALI JE TO TESKO A JA CU SE POTRUDITI DA VAM VRATIM OSMEH NA LICU TVOM. MOJ BROJ TELEFONA JE 0695662728 MOZE VIBER ILI MESENDJER ILI DIREKNO POZVATI . JA SAM IZ SRBIJE HVALA I VELIKO POSTOVANJE .

    OdgovoriIzbriši
  17. Pozdrav vidim da si dobra osoba sviđaše meni piši na viber063689173

    OdgovoriIzbriši
  18. postovana damo molim vas javimise ostavila si pogresan broj javlja se neka gospodja i kaze da je pogresan broj iyvini molim te kontaktiraj me na moj broj 0695662728 ili na vuiber ili mesendjer ili direknim pozivom hvala

    OdgovoriIzbriši
  19. POŠALJI TE MI SVOJ BR.TELEFONA/O61972165

    OdgovoriIzbriši
  20. Cao volis li nevine muskarce
    Da li ti smeta

    OdgovoriIzbriši
  21. Zainteresovan za ozbiljnu vezu ili brak, tel.0668017592 ili galenus2003@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  22. Zdravo,ja sam Dragan
    Nadam se da ćemo nastaviti sa pisanjem Moj broj Viber i Vocap +436677737529

    OdgovoriIzbriši
  23. Pročitao sam vas oglas koji me jako raduje da bi vas upoznao a i moguće brak sa vama ili nešto vise! Zovem se Anto imam 52 godine posto se dobro drzim i izgledam tako da mi svi procijene da imam 40 godina kao i sto izgledam. Razveden sam nemam djece i samostalan sam. Jako sam romantičan i nježan kao sto i očekujem živim momentalno u svicarskoj to sto puno ne znaci možem živjeti gdje god želim imam mogućnosti! Radi bržeg stupanja u kontakt sa vama bilo bi mi drago da mi se javite u sto bržem periodu putem Wasap ili Viber moj broj telefona je 0041763044007

    OdgovoriIzbriši
  24. Cao zovem se Hasan zivim sam I usamljen vec dugo vremena zivim u Holandiji ako zelis javi se na vibe 0031619553454

    OdgovoriIzbriši