srijeda, 25. studenoga 2020.

Sama ako si i ti sam i imaš više od 45 godina javi se da pokušamo dalje kroz život skupa.

 


ŠIFRA: SAMA-TUŽNA179991K933

OTVOREN OGLAS:


Sama ako si i ti sam i imaš više od 45 godina javi se da pokušamo dalje kroz život skupa.


MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.

DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE,

 NADAM SE PREPOZNAT ĆU, DA SI PRAVI ZA MENE!

Broj komentara: 9:

  1. Postovana, dopada mi se tvoj oglas, iz fotografije vidljivo je da si osoba koja djelis pozitivne ljudske osobine.Ukoliko si zainteresovana mozemo se upoznati.Naime ja sam ti jedan normalan, kulturan i obrazovan gos.Ako u meni prepoznas osobu sa kojom bi mogla u ljubavi i postovanju provesti preostali dio zivota, onda se javi na mail protokoloffice@gmail.com.

    OdgovoriIzbriši
  2. Odgovori
    1. Ako vam se svidjam javite se...trazim ozbiljnu curu za ozbiljnu vezu..
      Imam 45 god.

      Izbriši
  3. Normalan razveden otac troje djece javi se ako misliš da sam taj

    OdgovoriIzbriši
  4. Zdravo. Ja sam Miroslav iz Stare Pazove iz Srbije. Imam 45 godina i nisam se ženio. Javi se ako te zanima. Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  5. POSTOVANA GOSPODJO JA SAM MARKO IZ VELIKE PLANE RAZVEDEN IMAM SINA PET GODINA ,PRIVATNI PREDUZETNIKI IZUZETNO SAM SITUIORAN , POVRATNIK IZ NEMACKE SA RADOM 20 GODINA INACE SAM IZ SRBIJE.MOJ BROJ TELEFONA 0695662728 MA VIBER ILI MESENDJER ILI DIREKNIM POZIVOM. RADO BIH DOSAO DO VAS DA SE UPOZNAMO UZ RUCAK I DA SE O SVEMU DOGOVORIMO. POZDRAV

    OdgovoriIzbriši
  6. Zdravo ja sam Milenko Lazarevic.
    Volio bi da mi se javis,pozz<3
    Viber kontakt:065456903

    OdgovoriIzbriši