ponedjeljak, 9. studenoga 2020.

Sama, živim i radim u Njemačkoj, ako si sam , iskren, vredan, romantičan, normalan i želiš miran i stabilan brak javi se da pokušamo kroz život skupa.

 


ŠIFRA: SAMA-TUŽNA179991K9

OTVOREN OGLAS:


Sama, živim i radim u Njemačkoj, ako si sam , iskren, vredan, romantičan,  normalan i želiš miran i stabilan brak javi se da pokušamo kroz život skupa.
 


MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.

DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE,

 NADAM SE PREPOZNAT ĆU, DA SI PRAVI ZA MENE!

Broj komentara: 19:

  1. Ja sam isto u Nemačkoj javi se moze I viber +38670310870

    OdgovoriIzbriši
  2. Tu sam normalan vrjedan icekam da se javis +38670385417

    OdgovoriIzbriši
  3. Cao ljepotice jesili za druzenje I ja sam sam

    OdgovoriIzbriši
  4. Pozzz i prijatan ostatak veceri.Ja nemam email.nalog mizes se javiti na mesenger Aleksa Stankovuč usao sam na prijateljev nalog jer nemam svoj srdačan pozdrav sve što tražis može se probati ja sam razveden sve ostalo imaš na fb Aleksa Stankovuč Pozzz.

    OdgovoriIzbriši
  5. Javljam se pa ti vidi dali ti pašem ako jesam evo br.0038763438744 Davor

    OdgovoriIzbriši
  6. +381604229840
    normalan,nezan,romantican ,volim putovanja na kojima zelim da se lepo upoznamo

    OdgovoriIzbriši
  7. da takav sam a mogu biti kakav ti zelis i kazes srce samo se javi

    OdgovoriIzbriši
  8. Javi se Viber ili vatssap +491779777433 iz Hrvatske sam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bok kraljice ja sam Antonio Miletić Toni inače iz Dubrovnika ali živim u Zagrebu.Sam +385955358898 je Viber ili voc ap +38598448667 je moj stari broj i nema Viber

      Izbriši
  9. Bok kraljice ja sam Antonio Miletić Toni inače iz Dubrovnika ali živim u Zagrebu.Sam +385955358898 je Viber ili voc ap +38598448667 je moj stari broj i nema Viber

    OdgovoriIzbriši
  10. percicdavor@gmail.com
    Samohrani otac,još nisam pronašao pravo

    OdgovoriIzbriši
  11. Lepa,zgodna... Sam sam i voleo bih da samo zajedno. Ako imam neke sanse,evo mog broja: +381677273174.

    OdgovoriIzbriši
  12. Tu sam pored tebe!!01746273992

    OdgovoriIzbriši