subota, 28. studenoga 2020.

Mlada udovica, trebam vrednog, iskrenog, poštenog muškarca koji bi živio i voleo me i poštovao u mom domu u Minhenu.

 




ŠIFRA: SAMA-TUŽNA179991K93366

OTVOREN OGLAS:


Mlada udovica, trebam vrednog, iskrenog, poštenog muškarca koji bi živio i voleo me i poštovao u mom domu u Minhenu.


MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.

DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE,

 NADAM SE PREPOZNAT ĆU, DA SI PRAVI ZA MENE!

Broj komentara: 13:

  1. Mozda nam je sudjeno da se ovde sretnemo.

    OdgovoriIzbriši
  2. +381604229840
    Normalan ,otvoren,druzeljubiv , obozavam putovanja na koja bih rado isao sa tobom da se upoznamo na pravi nacin

    OdgovoriIzbriši
  3. ja bih te mazio pazio kao ni jedan izabveri mene

    OdgovoriIzbriši
  4. Zdravo javi se liepa javi se molim te

    OdgovoriIzbriši
  5. Cao maco kad si tako lipa evo ti moja adresa dpesa@gmx.at ,pa mi se javi kako bih se mogli vise upoznati i popricati ,da te zenim jer vidim da ti je potrebna muska cvrsta ruka koja ce te maziti grijati i dobro odrzavati da bih mi sto sretnija i veselija bila,zovem se DRAGAN javljam se iz Austrije slobodan sam momak i jako zgodan tip neces se pozalit nikad ako mi se odazoves na moj poziv,jako sam dobre naravi cistog srca i duse vjeran iskren posten ozbiljan i pun ljubavi i razumjevanja ,cekam na tvoj odgovor i nekih tvojih slika od tebe da mi posaljes,poljubac ti salje gosp.Dragan iz gornje austrie grada linz.

    OdgovoriIzbriši
  6. Viber 00387 62 067 424.javise mi nes pogresiti

    OdgovoriIzbriši
  7. Hajde javi se kud prije mlada udovica

    OdgovoriIzbriši