subota, 29. kolovoza 2020.

Slobodna, živim i radim u Holandiji, trebam slobodnog, iskrenog dečka za ozbiljnu vezu.

 












ŠIFRA: SAMA-TUŽNA12

OTVOREN OGLAS:

 
 Slobodna, živim i radim u Holandiji, trebam slobodnog, iskrenog dečka za ozbiljnu vezu.

MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.

Razvedena, živim sama, tražim super muškarca za vezu, moguć brak.

DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!


AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE,

 NADAM SE PREPOZNAT ĆU, DA SI PRAVI ZA MENE!

Broj komentara: 26:

  1. 00 44 7942 605066 Mozda I uspijemo:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čao ljepoto moj broj je 387603032639

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja sam u France 17 godina javi se
    0033668677214

    OdgovoriIzbriši
  4. Sestro extra si imam 39 iskreno uskoro se razvodim javi se ako hoces vlada 0642726255 srbija

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepotice ja sam tu javi se , 066312103. mihailosaric12@gmail.com.F.B.Saric Mihailo Šabac

    OdgovoriIzbriši
  6. Iz Varaždina sam bilo bi mi drago te upoznati i probat zajednicki život voljeti se i poštivat jedan drugog ako si za to javi se bit ce mi drago topli pozdrav mob0976665296

    OdgovoriIzbriši
  7. Koji grad si u holandiji jansam u linburgu

    OdgovoriIzbriši
  8. Pozdrav mlada damo javi se na Wattsap Mladen Martinović 00385917625979

    OdgovoriIzbriši
  9. Ti mi se sviđaš, a Holandija ne

    OdgovoriIzbriši
  10. Zdravo,ja sam Dragan
    Nadam se da ćemo nastaviti sa pisanjem Moj broj Viber +436677737529

    OdgovoriIzbriši
  11. Ako si iskrena i ozbiljna da zapocemo eru zivota

    OdgovoriIzbriši
  12. Pozdravljen.Ako si za resno vezu se mi javi na 0038631380431.
    Lahko I na Wiber.Pripravljen sem se tudi preseliti k tebi.
    Sem iz Slovenije.

    OdgovoriIzbriši
  13. Dragi vi, mislim da mi imamo o mnogo cemu razgovarati. Ja licno sam rodom iz Srbije ali vec od mali nogu zivim u Svedskoj. Ako imate vremena javite se i ako nista drugo interesujeme ka ko ljudi sprovode dane u zemlji lepih tulpana. Telefon ili Whatsap +46736591564

    OdgovoriIzbriši