nedjelja, 23. kolovoza 2020.

Slobodna, razvedena, trenutno u domovini, trebam ok muškarca za ozbiljnu vezu.

 


Slobodna, razvedena, trenutno u domovini, trebam ok muškarca za ozbiljnu vezu.


OTVOREN OGLAS:

 

MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.

DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NE ZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE,

 NADAM SE PREPOZNAT ĆU, DA SI PRAVI ZA MENE!

22 komentara:

  1. zelim i ja zenu za ozbiljnu... samo za tebe javi se kako god.

    OdgovoriIzbriši
  2. Preljepa si mogli bi se upoznati

    OdgovoriIzbriši
  3. Hay Rado bih te bolje upoznao Javi se pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  4. Pozdrav iskren pažljiv živim sam radim ne pijem može VIBER +385923763927

    OdgovoriIzbriši
  5. 00395916225627 Javi se Pa cemo vidjeti Sto ce biti da nama

    OdgovoriIzbriši
  6. Zdravo ja sam ozbiljan i iskren ako si iskrena javi volim vas

    OdgovoriIzbriši
  7. Javi mi se na 099 380 5554 ja sam za tebe

    OdgovoriIzbriši
  8. Zainteresovan sam da uspostavimo kontakt.

    OdgovoriIzbriši
  9. 061 144 63 71 javi se prvo trebas videti svidja li ti se osoba pa tek ostalo viber wacap javi se pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  10. Ljepotica
    Javi se
    015146466601

    OdgovoriIzbriši
  11. Zdravo,ja sam Dragan
    Nadam se da ćemo nastaviti sa pisanjem Moj broj Viber +436677737529

    OdgovoriIzbriši
  12. Sam i usamljen razveden i ostavljen zbog drugoga bio bih presrećan kada bih se upoznali. Zovem se Hasan i živim u Holandiji.Ako želiš ozbiljnu vezu i brak javi se na viber br.telefona 0031619553454.

    OdgovoriIzbriši
  13. Pozdravljena ako si zainteresirana se mi javi na WhatsApp 031380431.
    Sem iz Slovenije

    OdgovoriIzbriši