ponedjeljak, 24. kolovoza 2020.

Sama, razvedena, malo punija ostavljena zbog toga. Trebam ozbiljnog, normalnog muškarca koji će me prihvatiti ovakvu kakva jesam.

 


Sama, razvedena, malo punija ostavljena zbog toga. Trebam ozbiljnog, normalnog muškarca koji će me prihvatiti ovakvu kakva jesam.

OTVOREN OGLAS:

 
 

MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.

Razvedena, živim sama, tražim super muškarca za vezu, moguć brak.

DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE,

 NADAM SE PREPOZNAT ĆU, DA SI PRAVI ZA MENE!


Broj komentara: 9:

  1. javi se ako te interesujem ja volim punije zene ali iskljucivo za brak jer sam udovac 0690353978 DRAGAN

    OdgovoriIzbriši
  2. Javite se i ja trazim srodnu dusu za vezu brak zivim i radim u Njemačkoj konttel00491743889250

    OdgovoriIzbriši
  3. Javi se ako želiš 0611883121 viber

    OdgovoriIzbriši
  4. Javi se evo ti broj..01630441108..hamburg

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepotice ja sam tu javi se 066312103. mihailosaric12@gmail.com. F.B.saric Mihailo iz Šapca

    OdgovoriIzbriši