subota, 10. rujna 2016.

Mirnes Modrić: Motkom preko leđa - jedini odgovor na predizborna obećanja o zapošljavanju rodbine

Ne znam kako ćete vi, al' ja nešto kontam, prvi koji uđe u bašču onom što je bez članske, da naplati još i hodžarinu, mog'o bi bit' roknut', ja dobro izleđan. Haman će bit' da nije glad, već su komunistička posla
"Nekoj dan mi, kaj, doš'o jedan iz stranke. Medi dok govori. Svaka mu zlata vrijedi. Donio mi podmjere, more mi bit' bar mjesec. Opet ću glasat za svoje. Neće meni, anamo oni prijetit refedumima." - priča jedna nena juče na stanici.

Ajd' što staro i nepismeno hrli za "svojim", al' se čudom ne mogu načudit što i moja generacija (haj što oni bez škole i s kupljenom diplomom hrle za "svojima", al' kud pobogu i oni sa regularno završenim fakultetima!?!). A ja još ne mogu shvatit ko su to naši, a ko njihovi. Nacionalizam je kolektivna paranoja izazvana siromaštvom kako džepa, tako i uma.

Ja ne znam kako i gdje Federalni zavod za statistiku (FZS) nađe u četvrtom mjesecu da je prosječna bruto plata 1268 KM!? A oko 400.000 ljudi je bez posla. Al, ajde, de! Pozabavimo li se brojkama koje nikad nisam volio, a opet po FZS-u prosječna neto plata je za isti mjesec bila 830 KM.

Ako uzmemo razumnu domaćicu kojoj treba minimalno 450 maraka za hranu, higijenske potrepštine, lijekove [izvor; moja mater i mo'š mislit koja podmjera (!?)], ostane vam još samo 430 KM. Računi za komunalije (voda je ko nafta, a redukcija je bila prošle godine - hvala nebu na kišama ove godine), struju i telefon još minimalno 250 KM.

Ostane vam 130 KM da platite kartu za studenta ili školarca koja se kreće od 50 do 100 KM zavisno od relacije ili oko 90 KM za Dom. Za hranu/užinu treba barem još 50KM. Već smo u minusu.

A da li otac koji radi jede na poslu!? Legenda kaže da povremeno ne nosi, u kantici, od kuće.

Jedan prijatelj koji je završio fakultet nema posao već pet godina, ali mu je zato gospođa s biroa 'pomažući' rekla: "Nema još nikakvog konkursa, a ako misliš dobit pos'o moja preporuka ti je (a ovdje već govori šapatom) da odeš do kancelarije stranke i pokušaš dobit' člansku."

A vječita studentica, bivša mu kolegica nakon ekspresno završenog pravnog fakulteta (10 godina je studirala) u kancelariji, pored uglađene Cvikerašice Gospođe, je spram rezultata ostvarenih tokom studija već počela s radom. Jbga ona je član stranke. Bezkonkursna je, sad, zovu.

Međed (u nedostatku rezultata svog rada) opet prijeti referendumom, a Lalokaš odgovara da se Srbi naoružavaju.

Malo jače od dva mjeseca je do izbora. Ne znam kako ćete vi, al' ja nešto kontam, prvi koji uđe u bašču onom što je bez stranačke članske, da naplati još i hodžarinu, mog'o bi bit' roknut', ja dobro izleđan. Haman će bit' da nije glad, već su komunistička posla! Samo naglas razmišljam i zbog one nene, a i zbog svih ovih drugih. Samo to...

Nema komentara:

Objavi komentar