ponedjeljak, 11. siječnja 2016.

GRAĐANKA SE OSJEĆA PREVARENOM: Evo šta su joj uradili u Raiffeisen banci!

Jedna građanka Bosne i Hercegovine (puni identitet poznat redakciji portala Doznajemo.com) obratila nam se pismom, jer se osjeća prevarenom. U prilogu se nalazi tekst u kojem sam opisala neugodnost koju sam doživjela. Ukoliko mislite da je priča interesantna za Vaš portal zamolila bih Vas da je objavite. Oni na koje se odnosi znaju moje ime i prezime, ali bih zamolila da se u javnosti ne iznosi.
Raiffeisen-BANK640x427
„Poštovani klijenti,
Vaše zadovoljstvo našim uslugama cilj je kojem smo posvećeni u svakom aspektu našeg poslovanja.“, rečenica je koja će vas dočekati na web stranici Raiffeisen banke.
Ali istina je zapravo potpuno drugačija!
Kao dugogodišnji klijent pomenute banke obraćam se javnosti kako bih upozorila na njeno
„poslovanje“. Naime, jučer prilikom kartičnog plaćanja računa u pošti u Mostaru, koji je iznosio 61,70 KM, banka mi je na ime provizije naplatila 5,00 KM.
Prilikom plaćanja računa karticom službenica pošte me obavijestila o naplaćivanju provizije ukoliko kartica nije od Raiffeisen banke. Pošto je kartica bila Raiffeisen, odlučila sam njome platiti.
Bez obzira što je debitna kartica Raiffeisen banke, kao i aparat za kartično plaćanje u pošti, banka je našla za shodno naplatiti proviziju. Naravno, čim sam na svom računu vidjela da su mi naplatili proviziju (što se do sada nikada nije desilo), pozvala sam besplatni broj telefona da se informiram o čemu se radi. Objašnjenje s druge strane je bilo da je to uobičajena praksa (od kada ja ne znam, a čini mi se ni službenica), te da je i jedan od razloga i to što je taj aparat na pošti.
Odlučila sam zovnuti poslovnicu Raiffeisen banke u Mostaru, te službenici koja se javila objasnila svoj problem. Gospođa mi nije znala odgovoriti zašto je naplaćena provizija, jer su i aparat i kartica od iste banke.
(Imena ne pišem bez razloga. Ne znam ih, jer mi se nijedna službenica banke nije predstavila, ni u Mostaru ni Sarajevu, iako sam se ja prvo predstavila i onda nastavila razgovor.)
Nakon razgovora sa službenicom Raiffeisen banke u Sarajevu i njenog objašnjenja da je jedan od razloga naplaćivanja provizije taj što je aparat u pošti i nakon razgovora sa službenicom iste banke u Mostaru koja nije znala objašnjenje, otišla sam i do pošte.
Razgovarala sam šeficom, koja mi je prenijela informaciju koju je dobila od Raiffeisen banke vezano za proviziju. Pa tako provizija za građane koji imaju Raiffeisen karticu (debitnu) iznosi 1% od ukupnog plaćenog iznosa, a za uposlenike pošte 0,5%, što apsolutno nije sporno.
Sad se ja pitam kako je 5 KM jedan posto od 61,70 KM.
Neko je lud, ili bolje rečeno neko nekog pravi ludim!
Nakon razgovora sa gospođom u pošti ponovo sam zovnula Raiffeisen banku u Sarajevu, naravno javila mi se druga službenica koja se, pogađate, nije predstavila, te ponovo iznijela problem koji se desio oko naplaćivanja provizije.
I onda opet ide broj kartice, ime i prezime, datum rođenja, djevojačko prezime majke i evo nas, na mom bankovnom računu. U prvi mah službenica nije znala dati objašnjenje pa je zamolila da prekinem vezu, te da će me ona zovnuti dok vidi o čemu se radi.
I zovnula je, istina, za par minuta kako je i rekla. I opet slijedi objašnjenje, suprotno informaciji koju su dali pošti, da se prilikom plaćanja Raiffeisen karticom na Raiffeisenovim aparatima naplaćuje provizija, i to 2,5% od ukupnog iznosa, a najmanje 5 KM.
E sada da se vratimo na par dana ranije, kada sam dobila mail od Raiffeisen banke kako slijedi:
Poštovani/a, obavještavamo Vas o izmjenama naknada za debitne i kreditne kartice Raiffeisen banke pocev od 01.02.2016. godine. Izmjene naknada se odnose na sljedece: – Godišnja clanarina za korisnike debitnih kartica Raiffeisen banke iznosi 8 KM za osnovnog
korisnika, te 5 KM za dodatnog korisnika kartice. Navedene naknade se nece obracunavati za MasterCard Gold debitnu karticu te za korisnike debitnih kartica u okviru Paketa racuna Raiffeisen banke. – Naknada za podizanje gotovine iznosi 1,5% plus 10 KM po transakciji.
Naknada za podizanje gotovine debitnim karticama se nece naplacivati na bankomatima/šalterima Raiffeisen banke. Navedena naknada vrijedi za sve kartice Raiffeisen banke osim za VISA Gold, MasterCard Gold i Business kartice. Zahvaljujemo se na saradnji i ukazanom
povjerenju. Raiffeisen banka
Sve su oni mene kao svog dugogodišnjeg klijenta lijepo obavijestili, ali u tekstu sam boldirala datum od kada će se izmijenjene tarife početi primjenjivati i za koje kartice se neće naknada naplaćivati.
Jučer, kada sam ja plaćala račun bio je 7. 01.!
I o tome sam obavijestila službenicu Raiffiesen banke u Sarajevu, ali njen odgovor je bio da se ova provizija naplaćuje već duže vrijeme. Čudno! Meni su do sada halali svaki put kada sam plaćala karticom, pa eto valjda više neće.
Gospodo draga, uspjeh ne znači samo profit i novac, uspjeh znači i transparentnost, poštovanje i mnogo toga još, više da ne nebrajam da ne pomislite da vam solim pamet.
Sigurna sam da nisam ja jedina koja je prevarena, ali isto tako sam sigurna i da ću promijeniti banku. Pa ima ih na svakom koraku. Nemojte misliti da mi je stalo za 5KM, ali to je moj novac i ja ću ga dati kome ja želim!

Nema komentara:

Objavi komentar