subota, 7. kolovoza 2021.

Ako si sam i ja sam sama, potraži me da pokušampo dalje kroz život skupa.



 ŠIFRA: SAMA-TUŽNA199776345454

OTVOREN OGLAS: 


Ako si sam i ja sam sama, potraži me da pokušampo dalje kroz život skupa.

MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.


DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE


Broj komentara: 15:

  1. Sasa zivim sam razveden viber 063/147/2403

    OdgovoriIzbriši
  2. Ako si zaista ozbiljna posalji zahtev

    OdgovoriIzbriši
  3. Rade. Živim i radim u nemačku frankfurt javi se ako želiš na viber broj:+4917624245797.

    OdgovoriIzbriši
  4. Javi se ako ti zelis ozbiljnos
    0616518840

    OdgovoriIzbriši
  5. 70 godina. Ako Želiš novi početak javi na Viber +385912401003

    OdgovoriIzbriši
  6. Moje ime je Marin. Imam 70 godina. Pred rastavom sam i već 6 mjeseci živm sam u kući u Malinskoj. Ostavio sam prošlost i odlučio sam da nađem partnericu koja želi nastaviti graditi sretan život u budućnosti. Želim da novi život bude ispunjen istinom, prijateljstvom, poštenjem i poštivanjem, sa puno nježnosti i poljubaca. Ako želiš sretniju budućnost i ako " kliknemo " mislim da možemo za nas stvoriti bajku od našeg zajedničkog života. Javi se ako razmišljaš kao ja. Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  7. Potrazi me ako si za imam 45g viber broj je 0919105559 cao ugodno vecz zelim

    OdgovoriIzbriši
  8. Zdravo,ja sam Dragan
    Nadam se da ćemo nastaviti sa pisanjem
    Ako si ozbiljna i želiš miran život...
    Moj broj Viber ili Vocap
    +436677737529

    OdgovoriIzbriši
  9. SAMA-TUŽNA199776345454
    Pozdrav zovem se Alen imam 32 godine zivim sam i dugo sam usamljen trazim zenu za zivot koja ce znati cijeniti sve na meni koja ce me voljeti sa kojom mogu sve da djelim naravno i uzvraceno bitno je da neprestajemo da se borimo u zivotu i da sve sto zelimo zajedno to dozivimo sto se mene tice mjeran sam muskarac koji trazi sebi zenu za brak onda ko zna mozda se i dalje desi jos ljepse a to je djecu da imamo za falji kontakt moze viber na br. 062887537

    OdgovoriIzbriši
  10. Aleksandar Novi Sad 65 god u penziji viber 064 652 16 24

    OdgovoriIzbriši
  11. Pozdrav udovac zaposlen djeca cure odrasle rade ja trebam ozbiljnu žensku osobu za vezu i moguće više ako bi htjela živjeti u Istri i ako si pašemo sve je moguće ti vidi nazovi ili poruka razgovor i jedan susret mogli bi biti novi početak 0958582038 moj broj lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  12. Pozzz..razveden samac...ako zelis da zajedno pokusamo izgraditi miran stabilan zivot zasnovan na povjerenju paznji postovanju iskrenosti toleranciji i ljubavi javi se ..061803925

    OdgovoriIzbriši
  13. Zamolio bih Vas gospođo ili g-djice da pogledate adresu sajta na Instagramu: adamnewlife872 po osnovu POZIVA ZA VAS, VAŠU MAMU I ČLANOVE UŽE PORODICE u budući međunarodni INSTITUT ZA ZDRAVSTVENI OPORAVAK ILI REHABILITACIJU, na radna mjesta Asistenti Terapeuta koja su otvorena za prijavu ili registraciju, ukoliko Vam bude odgovarao angažman u Javnom Zdravstvu. Alternativna medicina, Principi Magnetne terapije i Misteriozne supstanace (lijekovi) će biti u upotrebi radi Iscjeljenja putem Snage Prirode ili Healing Power of Nature Technology. O adresi ćete biti naknadno informisani, jer za sada ni meni još nije poznata. Važno je da su sredstva za uplatu Avansa ili depozita za kupovinu hotelskog zdanja ili objekta već obezbijeđena. Datum za početak rada trebalo bi da bude Oktobar ili početak Novembra 2024, o kojim detaljima ćete biti kontaktirani na vrijeme. Moja kompletna Inbox pošta je u blokadi već godinama od hakera koji će sigurno biti Kažnjeni od Boga. Ovo je saznanje od Milade, Vidovite Bebe sa Nad-prirodnim mogućnostima za vidovitost (ili Supernatural Power skills), znanje vodi porijeklo iz Knjige za Para-psihologiju koja je Potpuno Zabranjena za upotrebu i ne izučava se kao Predmet u školama, koleđima niti drugim obrazovnim ustanovama nigdje na svijetu. Ima još mnogo novih saznanja o čemu ćemo više drugi puta. Hvala Vam na povjerenju, svako dobro i srdačan pozdrav. Adi Topalović budući Terapeut sa Asistentima za Zdravstveni Oporavak, P.S. moje novo ime i lična karta na ime Adam će biti izdata od Ovlaštenog MUP- ali ne u BiH, jer baka je bila Jevrejka, Mirijam čiji su preci došli iz Španije (Sephardi). Nisam ja odlučio da promijenim svoje vlastito ime. Nadam se da možete da pretpostavite KOME dugujemo zahvalnost za SVE što postoji na ovoj Planeti Zemlji. Hvala Ti Bože na Svemu. Gmail adresa: www.atopalovic310@gmail.com ukoliko Vam hakeri dozvole spajanje ili konekciju linka.

    OdgovoriIzbriši