ponedjeljak, 5. srpnja 2021.

Sama, živim u Austriji, malo punija, zbog toga zamijenjena sa drugom ženom, trebam ok muškarca koji me može voljeti ovakvu kakva jesam.



 ŠIFRA: SAMA-TUŽNA199776345454

OTVOREN OGLAS: 


Sama, živim u Austriji, malo punija, zbog toga zamijenjena sa drugom ženom, trebam ok muškarca koji me može voljeti ovakvu kakva jesam.

MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.


DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE

34 komentara:

  1. Pa sta ako si punija dusa je bitna kod coveka javi se ako hoces 0631776956

    OdgovoriIzbriši
  2. Gdje si u Austriji koji grad da te trazim odmah

    OdgovoriIzbriši
  3. Zovem se Nikola sam sam imam 33 godine javi se na vaiber 0915278991 iz Varaždina

    OdgovoriIzbriši
  4. Lep pozdrav iz Sapca.
    Bane, +381 62 71 71 24 , viber i w/app

    OdgovoriIzbriši
  5. Poz ako ces me zeniti javi se 00381638137955

    OdgovoriIzbriši
  6. Ako živiš u GORNJOJ AUSTRIJI javi se. 0677602955.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja sam franjo iz hrvatske imam 53 godine u mirovini sam udovac broj mobitela 0957326203 javi se da zajedno provedemo život želim te usrećiti javi se

    OdgovoriIzbriši
  8. Tebe cekam da mi se javis +38765778382

    OdgovoriIzbriši
  9. Zdravo,ja sam Dragan
    Nadam se da ćemo nastaviti sa pisanjem
    Moj broj telefona +436677737529

    OdgovoriIzbriši
  10. Zivim i radim u Beču.Lkw Fahrer...069912222018

    OdgovoriIzbriši
  11. Ako si zainteresovana javi se kad mogneš i da se nekada čujemo 🌹

    OdgovoriIzbriši
  12. Jav se neoženjenom mladoženji na viber-0638753016

    OdgovoriIzbriši
  13. Dobro i lepo veče želim tebi...Svidja se meni kako si opisala sebe..Voleo bih da pokušamo neku normalnu komunikacijuj...Hvala unapred...Srle iz Niša...

    OdgovoriIzbriši
  14. Zivim ija u
    Njemackoj javi se 015146466601

    OdgovoriIzbriši
  15. Moje ime je Marin. Imam 70 godina. Pred rastavom sam i već 6 mjeseci živm sam u kući u Malinskoj. Ostavio sam prošlost i odlučio sam da nađem partnericu koja želi nastaviti graditi sretan život u budućnosti. Želim da novi život bude ispunjen istinom, prijateljstvom, poštenjem i poštivanjem, sa puno nježnosti i poljubaca. Ako želiš sretniju budućnost i ako " kliknemo " mislim da možemo za nas stvoriti bajku od našeg zajedničkog života. Javi se ako razmišljaš kao ja. Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  16. Predivna si,javi mi se na Whats App ,Dragutin, zgodan, usamljen, 49g radim u Passau, 00385977312748

    OdgovoriIzbriši
  17. Wooow 😉ja te ne bih mijenjo ni za zlato u tvojoj kilaži,vjeruj mi

    OdgovoriIzbriši
  18. Zdravo,ja sam Dragan
    Nadam se da ćemo nastaviti sa pisanjem
    Ako si ozbiljna i želiš miran život...
    Moj broj Viber ili Vocap
    +436677737529
    ��

    OdgovoriIzbriši
  19. +381638752370javi se može whatsap,viber

    OdgovoriIzbriši
  20. JAVI MI SE ŠEĆERU ČEKAM TE JER TË ŽELIM TAKVU KAKO I JESI ZA DALJNI ŽIVOT,,
    JAVI SE NA MESENDER ILI VIBER +38977665171

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori

    1. Slobo te pozdravlja i ocekujem tvoj kontakt na moju adresu; slobokarc@gmail.com

      Izbriši
  21. Bit ces srecna pored mene +38765344741 viber JAVI SE...

    OdgovoriIzbriši
  22. Zamolio bih Vas damo, da pogledate Instagram website: adamnewlife872 po osnovu POZIVA u budući INSTITUT ZA ZDRAVSTVENI OPORAVAK, na radna mjesta Asistenti Terapeuta koja su otvorena za prijavu ili registraciju, ukoliko Vas Alternativna medicina bude interesovala. O adresi ćete biti naknadno informisani. Datum za Početak radnog angažovanja trebao bi biti proljeće 2024, po kojem osnovu ćete biti kontaktirani radi precizne informacije. Osim toga, magnetna terapija i Misteriozne supstance (lijekovi) će se koristiti radi Potpunog Iscjeljenja putem Snage Prirode ili Healing Power of Nature Technology. Više informacija imate u mojim dokumentima i fotografijama iz Kanade i Bosne koja su postavljena za Vašu upotrebu. Hvala Vam na povjerenju damo, svako dobro i srdačan pozdrav. P.S. I VI ĆETE DOBITI POSEBNE MOGUĆNOSTI KOJE PROSJEČNI GRAĐANI NEĆE MOĆI IMATI (Special Abilities) Ali Vas iskreno molim, da o Fenomenima koji postoje na Zemlji i sa nama su 24 sata dnevno, NE BISMO SMJELI da otkrivamo, čak ni članovima uže porodice, obzirom na TAJNE Van-zemaljskih Civilizacija koje Nisu dozvoljene za javnost. Biće još iznenađenja za Vas, posebno bih istakao Kraljevske standarde u institutu koji će biti evidentni za redovne svećane prijeme povodom važnih datuma i događaja. SVE žene i djevojke će nositi dvorske haljine i krune ili diademe kao Kraljice ili Princeze u skladu sa tradicionalnim standardima koji će biti odobreni od nadležnih autoriteta. Model sa diademom imate na jednom primjeru koji je postavljen na pomenuti Instagram website: adamnewlife872. Svako dobro i siguran sam da ćete biti veoma sretna dama i u buduće. Adi Topalović, budući Terapeut sa Asistentima za Zdravstveni Oporavak

    OdgovoriIzbriši
  23. Lijep Pozdrav iz Italije. Blizu smo..javi se....nikmilan739@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  24. Lijep pozdrav iz CH . Tel. 0041 222 03 16

    OdgovoriIzbriši