ponedjeljak, 5. srpnja 2021.

početkom avgusta u domovini, trebam iskrenog, OK muškarca, za ozbiljnu vezu, moguć brak. propalice, pokvarenjaci, alkoholičari ne dolaze u obzir.



 ŠIFRA: SAMA-TUŽNA199776345454

OTVOREN OGLAS

početkom avgusta u domovini, trebam iskrenog, OK muškarca, za ozbiljnu vezu, moguć brak. propalice, pokvarenjaci, alkoholičari ne dolaze u obzir.

MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.


DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NEZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE

23 komentara:

  1. ŠIFRA: SAMA-TUŽNA199776345454
    Cao srce kako si? ako ti treba dobar i vrlo iskren momak slobodan,koji ti se javlja iz Austrie, a ti javi se na ovaj broj mobitela zbog brze i jednostavnije komunikacije,0043/6608142728,zovem se Dragan jako sam iskren,karakteran, posten obrazovan zaposlen vjeran u potrazi sam za takvom damomom poput vas koja uistinu trazi iskrenog covjeka za brak i zajednicku obitelj,duso nisam alkoholicar a ni drogeras sasvim normalan momak, jako zgodan i sexsy neces pozalit ako me kontaktiras na ovaj broj koji sam ti napisao,posto si jako dobra i sexsy evo ti poljubac moj i ocekujem tvoj poziv....DRAGAN

    OdgovoriIzbriši
  2. Mislim da bi imali o cemu pricati
    +381642176102 javi se

    OdgovoriIzbriši
  3. sestro slatka kako si nepristojno obucena pa na tebe mora da se lepe samo bitange.obuci se pristojno i te yanosne obline cuvaj samo ya tvog coveka.stara garda iy 90.tih. yato se i rayvodite i yato ste nesrecne.

    OdgovoriIzbriši
  4. 56g Srbin, LEPA YENA JE TUDJA YENA> veliki poydrav. oprosti i ne yameri

    OdgovoriIzbriši
  5. Zdravo zvezdo
    Bas mi se svidjas i sve
    I ja Sam sam zivim i radim u Luksemburg
    Sad i ja ću biti u mitrovicu za 3 nedelje
    Zeleo bi da se upoznamo
    Pisi mi na mail luan.selaci@yahoo.fr pa ćemo da vidimo dalje
    Pozdrav od srca❤️

    OdgovoriIzbriši
  6. Korektan Momak iz bgd-a za ozbiljnu vezu i brak ako odgovaram javi se na 066 100 104 pozzz.Damo

    OdgovoriIzbriši
  7. Cao cao.Javi se +436503242152

    OdgovoriIzbriši
  8. Tražim iskrenu i poštenu ženu za ozbiljnu vezu. Živim u Sloveniji, zaposlen, situiran, sa stanom, razveden, 2 sladkih djece i puno pozitivne energije...za tebe.

    Viber: +386 31 606121

    OdgovoriIzbriši
  9. prodje avgust ja se ne oyenih...nemoguce je da si jos na oglasu, tako lepa yena ne moye da bude sama. nema sta sve je na smo mestu. poydrav

    OdgovoriIzbriši
  10. Zdravo,ja sam Dragan
    Nadam se da ćemo nastaviti sa pisanjem
    Moj broj telefona +436677737529

    OdgovoriIzbriši
  11. Pozdrav lepoticeako si još sama javi se na viber,Slavko +38640546332.

    OdgovoriIzbriši
  12. Idealno sve je cool potrefila si ono sto.si pozelela .jace od toga.za merak bi ti zivot pristao i zivjela bi kao.kraljica srca mog.e mail.budomatrix76@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  13. +49 176 27336815 zainteresiran sam za brak. Javi se.

    OdgovoriIzbriši
  14. Tusam da te usrećio +46769331288 VAJBER i telefon

    OdgovoriIzbriši
  15. Javi mi se dušo,čekam te
    0919890854

    OdgovoriIzbriši
  16. Zdravo,ja sam Dragan
    Nadam se da ćemo nastaviti sa pisanjem
    Ako si ozbiljna i želiš miran život...
    Moj broj Viber ili Vocap
    +436677737529
    ��

    OdgovoriIzbriši
  17. Slobo te pozdravlja i ocekujem tvoj kontakt na moju adresu; slobokarc@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  18. Ej cao sta se radi na ovoj slici izgledas ekstra super lepo prlepo jesili raspolozena da se cujemo razmenimo koju poruku

    OdgovoriIzbriši
  19. Zamolio bih Vas damo da pogledate Instagram website: adamnewlife872 po osnovu POZIVA u budući INSTITUT ZA ZDRAVSTVENI OPORAVAK na radna mjesta Asistenti Terapeuta koja su otvorena za prijavu ili registraciju. Radi se o hotelskom zdanju, tipa dvorca sa bazenom u kojem ćemo imati "pune ruke posla" jer je zdravstveno stanje naše civilizacije na najnižem mogućem nivou, od Postanka koji se zove "Genesis" pa sve do danas. O adresi instituta ćete biti naknadno informisani. Datum za početak radnog angažovanja trebao bi biti na proljeće 2024, o čemu ćete posebno biti kontaktirani radi precizne informacije, ukoliko Vas Alternativna medicina i nauka po tom osnovu budu zanimale. Dakle, i magnetna terapija kao i Misteriozne supstance (lijekovi) za Potpuno Iscjeljenje putem Snage Prirode će biti u upotrebi ili Healing Power of Nature Technology. Osim toga, sva ljudska bića su stvorena u skladu sa 1.Naučnom metodologijom, 2. Osnovnim Vitalnim zakonima i 3. Inteligencijom, to će biti naša polazna osnova za terapeutski tretman u praksi koji se zasniva na tehničkim osobinama kao rezultat naučnih istraživanja. Nikakvi farmaceutski proizvodi, niti hirurške intervencije neće biti korišteni radi Potpunog Izliječenja čak i najtežih dijagnoza kao što su rak, leumekija, AIDS ili SIDA, razna stanja paralize ili nepokretnosti ekstremiteta i mnoge druge. Više informacija gospođo imate u mojim dokumentima i fotografijama iz Kanade i Bosne koja su postavljena za Vašu upotrebu na pomenutom Instagram website-u: adamnewlife872. I VI ĆETE IMATI IZVJESNE POSEBNE MOGUĆNOSTI KOJE PROSJEČNI GRAĐANI NEĆE MOĆI DOBITI. Ali Vas iskreno molim da o Fenomenima koji postoje na Zemlji i sa nama su 24 sata dnevno, NE BISMO SMJELI da otkrivamo, čak ni sa članovima uže porodice, obzirom na TAJNE Civilizacija sa Neba koje Nisu dozvoljene za javnost. Hvala Vam na povjerenju, svako dobro i srdačan pozdrav. Adi Topalović, budući Terapeut sa Asistentima za Zdravstveni Oporavak

    OdgovoriIzbriši