ponedjeljak, 5. srpnja 2021.

Krajem srpnja u domovini, trebam, iskrenog, poštenog, mirnog, bez poroka muškarca za ozbiljnu vezu, moguć i brak.

 


ŠIFRA: SAMA-TUŽNA199776345454

OTVOREN OGLAS: 


Krajem srpnja u domovini, trebam, iskrenog, poštenog, mirnog, bez poroka muškarca za ozbiljnu vezu, moguć i brak.

MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.


DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NE ZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE

Broj komentara: 26:

  1. Tomislav 41, rastavljen, Velika Gorica

    OdgovoriIzbriši
  2. Ako ti treba gospodin iz beca javi se na viber
    +436767821007 Mihajlo

    OdgovoriIzbriši
  3. lepa i pristojnije obucena yenica da sam mladji 10.g mogli bi ida pricamo. 56g Srbija. veliki poydrav ya ovu damicu

    OdgovoriIzbriši
  4. Cao javi se na +460790409253.poz slavisa

    OdgovoriIzbriši
  5. Ne mogu da verujem da tako atraktivna žena ne može da pronađe srodnu dušu.

    Sve najbolje i da pronađeš to što tražiš.

    OdgovoriIzbriši
  6. Cao ako zelis dase upoznamo javise +436506349399

    OdgovoriIzbriši
  7. Srdacan pozdrav, ako si zainteresovana za prvi razgovor javi se, a kasnij ce vrijeme pokazati da li smo slicni ili razliciti. +49 179 420 44 10

    OdgovoriIzbriši
  8. Svidjas mise mnogo volijo bih da se upoznamo

    OdgovoriIzbriši
  9. Razveden trazim ozbiljnu djevojku zenu za suzivot brak zivim i radim u Njemackoj.
    00491729348318

    OdgovoriIzbriši
  10. Rade javi se na viber broj:+4917624245797.zivim i radim u frankfurt!

    OdgovoriIzbriši
  11. Cao mackice Javi se +381601318779 Viber Boban

    OdgovoriIzbriši
  12. Mislim da znam sta hocu u zivotu Bitna mi je iskrenos i da san uvjek Ja za tebe i ti za mene tu .jer dobru osobu pronaci je tesko Novac me neinteresuje jer sam ga u zivotu puno podjelio siromasnim osobama volim da Pomazem .

    OdgovoriIzbriši
  13. Jav se neoženjenom mladoženji na viber0638753016...55godina,Beograd

    OdgovoriIzbriši
  14. Zbog čega bih gubila vreme u samoći ili provodila vreme čekajući dati se neko javi ... pruzi ruke i provedi svoj život u seci i blagostanju,...

    OdgovoriIzbriši
  15. Moje ime je Marin. Imam 70 godina. Pred rastavom sam i već 6 mjeseci živm sam u kući u Malinskoj. Ostavio sam prošlost i odlučio sam da nađem partnericu koja želi nastaviti graditi sretan život u budućnosti. Želim da novi život bude ispunjen istinom, prijateljstvom, poštenjem i poštivanjem, sa puno nježnosti i poljubaca. Ako želiš sretniju budućnost i ako " kliknemo " mislim da možemo za nas stvoriti bajku od našeg zajedničkog života. Javi se ako razmišljaš kao ja. Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  16. Ako si još uvijek sama,javi se da se upoznamo, Dragutin, zgodan, usamljen, 49g, radim u Passau, Whats App 00385977312748

    OdgovoriIzbriši
  17. Jav se neoženjenom mladoženji na viber-0638753016,55g,Beograd...

    OdgovoriIzbriši
  18. Zdravo,ja sam Dragan
    Nadam se da ćemo nastaviti sa pisanjem
    Ako si ozbiljna i želiš miran život...
    Moj broj Viber ili Vocap
    +436677737529
    ��

    OdgovoriIzbriši
  19. +381638752370viber,whatsap,prelepa si

    OdgovoriIzbriši
  20. Javi mi se šećeru ja nemam nikakve proroke samo što pušim i glavni prorok bices ti,, naravno ako me izabere, pusica od mene lijepa damo... 🌹

    OdgovoriIzbriši
  21. Zamolio bih Vas da pogledate Instagram website: adamnewlife872 po osnovu POZIVA u budući INSTITUT ZA ZDRAVSTVENI OPORAVAK na radna mjesta Asistenti Terapeuta koja su otvorena za prijavu ili registraciju. Radi se o Alternativnoj medicini, Principima magnetne terapije i Misterioznim supstancama (lijekovima) koji će biti u upotrebi radi Iscjeljivanja putem Snage Prirode ili Healing Power of Nature Technology. Više informacija imate u mojim dokumentima i fotografijama iz Kanade i Bosne koji su postavljeni za Vašu upotrebu, ukoliko Vas nauka i Alternativna medicina budu interesovale. Moja kompletna Inbox pošta je u blokadi od hakera i Bosna i Hercegovina je jedina država u Evropi koja nema agenciju za borbu protiv cyber kriminala, tako da građani nemaju adresu institucije od koje bi trebale da dobiju pomoć. Ali, idu bolja vremena već od proljeća iduće godine, 2024 kada će Pravda konačno zakucati i na naša vrata. Citiram izjavu Milade, Vidovite Bebe sa nad-prirodnim mogućnostima za vidovitost (psychic skills) koja glasi: "NE BIH BILA U KOŽI TIM INDIVIDUAMA NI ZA ŠTA NA SVIJETU, JER NISU SVJESNI ŠTA IH ČEKA". Odgovor je Patnja do kraja njihovog života koji neće još dugo trajati. Naime, dotična je još prije 20 godina vidjela njihove situacije koje su potpuno beznadežne. Tako im i treba kada misle da Bog ne postoji i Božija kazna, pa mogu da rade nelegalne aktivnosti u svojim stanovima, poslovnim prostorima, privatnim objektima i slićno. Svako dobro elegantna i šarmantna damo. Adi Topalović, budući Terapeut sa Asistentma za Zdravstveni Oporavak P.S. Nakon Misterioznog Ovlaštenja i Uputstva za rad na terapeutskim tretmanima, više ništa neće biti kao prije. Nadam se da ćemo biti u online kontaktu, bez mobilnih telefona radi novih informacija o našem zadatku i Vašeg odgovora na ponuđeni angažman Asistenta Terapeuta. Hvala Vam i srdačan pozdrav.

    OdgovoriIzbriši