nedjelja, 11. srpnja 2021.

Dugo sama, trenutno u domovini, trebam vjernog, poštenog, iskrenog muškarca za ozbiljnu vezu, moguć brak.

 


 ŠIFRA: SAMA-TUŽNA199776345454

OTVOREN OGLAS: 


Dugo sama, trenutno u domovini, trebam vjernog, poštenog, iskrenog muškarca za ozbiljnu vezu, moguć brak.

MOLIM SAMO OZBILJNI DA SE JAVLJAJU.


DA IZABEREM NAJBOLJEG ZA SEBE A DA IZBJEGNEM PREVIŠE VAŠIH POZIVA, BESPOTREBNIH, A NE ZNAM TKO SI, LAJKAJTE OVU SLIKU ILI NAPIŠITE KOMENTAR ILI JA. PREGLEDAT ĆU SVE VAŠE FACEBOOK I SLIKE  I JAVITI SE ONIMA ZA KOJE SMATRAM DA SU ONI MOŽDA PRAVI KOJE JA TRAŽIM. POSLIJE NAŠEG KONTAKTA ODLUČIT ĆU, KOJI ĆE ME KROZ ŽIVOT PRATITI.

MOŽE I VIBER, ZA DALJI KONTAK.

MOLIM SAMO OZBILJNE, AVANTURE NE DOLAZE U OBZIR..

AKO ISTO ŽELIŠ I TRAŽIŠ JAVI SE!

 

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

Agencija Ljubavi Za Sve Vas

JAVITE SE DA I ZA VAS URADIMO OGLAS!
 TU SMO 24 SATA ZA VAS!

AGENCIJA LJUBAVI ZA SVE

 

AKO POSTOJIŠ NEGDJE, LAJKAJ OGLAS DA TI SE SVIĐAM, I JAVIT ĆU TI SE, AKO MI SE SVIĐAŠ. ČEKAM MOŽDA SI TU NEGDJE

Broj komentara: 25:

  1. Javi mi se na broj moj je 0653205405 slobodan sam momak imam 31 godinu i iz Srbije sam

    OdgovoriIzbriši
  2. Mislim da bi imali o cemu pricati
    +381642176102 javi se

    OdgovoriIzbriši
  3. Sta reci samo da vidimo dali ovo radi ili je reklame. Pa cekam dase jave lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Ti si prekrasna djevojka. Sviđa mi se. Ja 183 cm, 92 kg. Mišićav, sportaš do ramena, simpatičan, smiješan
    , živahna .Nemam još djece Moj hobi putovanja, priroda, sport i još mnogo toga. Dobro govorim mnoge jezike dobro hrvatski. Živim , Radim Imam malu u Njemačkoj i Švicarskoj .Trenuto sam na odmoru na Makarskoj rivijeri Ako želite dat cemo vam sastanak i vidjeti .Spero che un giorno quell vero ľ amore ľ arrivera.. I ..whatsapp, viber +421948160184

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja sam Dusan. Živim i radim u Banja Luci. Imam 41.godinu. Nemam nikakve pokvarene namjere. Pa eto ako budes zainteresovana javi. Biće mi drago 🙂. 066 356 248

    OdgovoriIzbriši
  6. I JA SAM SAM TRAZIM ZENU ZA BRAK OD 65 DO 70 GODINA

    OdgovoriIzbriši
  7. ja sam iz splita ako si zainteresirana.

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepotice ja se ne zenim samo se udajem alo ti odgovara javi se 38166312103 poz.

    OdgovoriIzbriši
  9. Sace oni da se jave i da te usrece, kao i sve proteklih 30 godina, hahahaha

    OdgovoriIzbriši
  10. Tražim iskrenu i poštenu ženu za ozbiljnu vezu. Živim u Sloveniji, zaposlen, situiran, sa stanom, razveden, 2 sladkih djece i puno pozitivne energije...za tebe.

    Viber: +386 31 606121

    OdgovoriIzbriši
  11. +43 676 7482557 Javi se na wotsapp ima 25god tamo ce mo se dalje upoznavalje

    OdgovoriIzbriši
  12. ĆAO LUTKO POZOVIME AKO HOĆEŠ DASE ZBLIŽIMO +381621801118 MIODRAG

    OdgovoriIzbriši
  13. Cao ljepotice akosi za ozbiljnu vezu javise viber 0038762768065

    OdgovoriIzbriši
  14. ĆAO AAKO SI STVARNO SPREMNA POZOVIME 0631801118 MIJA

    OdgovoriIzbriši
  15. Goran u Ljubljani, 45 godina. telefon 386 030 242 300. Imam i viber.

    OdgovoriIzbriši
  16. Moje ime je Marin. Imam 70 godina. Pred rastavom sam i već 6 mjeseci živm sam u kući u Malinskoj. Ostavio sam prošlost i odlučio sam da nađem partnericu koja želi nastaviti graditi sretan život u budućnosti. Želim da novi život bude ispunjen istinom, prijateljstvom, poštenjem i poštivanjem, sa puno nježnosti i poljubaca. Ako želiš sretniju budućnost i ako " kliknemo " mislim da možemo za nas stvoriti bajku od našeg zajedničkog života. Javi se ako razmišljaš kao ja. Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  17. Pozdrav javi se na br 061748209 pa da ne budemo sami

    OdgovoriIzbriši
  18. Zdravo,ja sam Dragan
    Nadam se da ćemo nastaviti sa pisanjem
    Ako si ozbiljna i želiš miran život...
    Moj broj Viber ili Vocap
    +436677737529

    OdgovoriIzbriši